خبرخوب: نجات دانش‌آموز از کانال آب توسط پاکبان یاسوجی

به گزارش پایگاه خبری امید‌رسان، نجات یک دانش‌آموز از سقوط به داخل یک کانال آب در استان کهگیلویه و بویراحمد، به وسیله پاکبان یاسوجی، محلی بسیار مهم در نجات جان این دانش‌آموز ۱۳ ساله، ایجاد شد.

محمدامین نیکویی نژاد، سرپرست خدمات اورژانس ۱۱۵ در استان کهگیلویه و بویراحمد، اعلام کرد: در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه، مرکز پیام اورژانس دریافت کرد که یک دانش‌آموز در منطقه جلوی اداره ارشاد استان و شورای شهر یاسوج به داخل یک کانال آب سقوط کرده است. نیروهای اورژانس فوراً به محل اعزام شدند و با اقدامات سریع، این دانش‌آموز را از محل سقوط خارج کرده و به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل کردند.

پاکبان شهرداری یاسوج که در حال پاک‌سازی و رفع مسدودی جدول آب بوده، ابتدا به سرعت اقدام به نجات دانش‌آموز کرد و سپس با اطلاع از وضعیت، با نیروهای اورژانس تماس گرفت.

به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد، نیکویی نژاد اظهار کرد: وضعیت عمومی این دانش‌آموز بهبود یافته و وی در حال حاضر هوشیار است. با این حال، برخی آسیب‌های سطحی نیز گزارش شده‌اند که نیاز به بررسی دقیق توسط متخصصان دارد.

بارش‌های شدید باران در استان کهگیلویه و بویراحمد از شب پنج‌شنبه آغاز شده و تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۸ بهمن ادامه داشته است. در دو ایستگاه باران‌سنجی دولت‌آباد و فرودگاه یاسوج به ترتیب ۱۹۶.۴ و ۱۵۷.۶ میلی‌متر باران ثبت شده است. با این وجود، تصمیم به تعطیلی مدارس در این استان گرفته نشده است.

امید‌رسان، رسانه امید‌بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا