بررسی دقیق پیش فروش مجتمع گالریا وردآورد + نظرات افرادی که خرید کرده اند

پروژه گالریا وردآورد در منطقه  22 تهران در چیتگر می باشد. این پروژه پذیره نویسی را در ابتدای سال 1401 یعنی فروردین ماه شروع کرده است . سفیر این پروژه آقای مهران رجبی بازیگر تلویزیون و سینما هست که البته چند ماهی هست در تبلیغات اسمی از ایشان آورده نشده است. آقای رجبی در مصاحبه با خبرگذاری ها گفته اند که خودشان هم از این پروژه خریداری داشته اند که در سود ضرر تبلیغی که کرده اند شریک باشند.

پروژه گالریا، یک پروژه مسکونی  که طبق ادعای آنها به عنوان برج مجلل گالریا خواهد در منطقه چیتگر یا همان منطقه 22 وردآورد، با مساحت زمینی 4000 متر مربع و پلاک ثبتی می باشد گذر شمالی ۲۴ متر و گذر شرقی ۱۴ متر برای این زمین ثبت شده است. این پروژه قرار هست توسط یک سازنده بخش خصوصی به به اتمام برسد. این پروژه، با تشکیل 4 بلوک، از جمله 3 طبقه پارکینگ و لابی و 9 طبقه مسکونی، با حدوداً 250 واحد مسکونی در کل ساخته می شود که هر بلوک شامل 7 واحد مسکونی در هر طبقه خود می‌باشد. این پروژه با توجه به مکانی که در آن واقع شده است، در صورت تحقق وعده ها یک گزینه جذاب برای زندگی شهری با امکانات مدرن و راحتی‌های مسکونی متنوع محسوب می‌شود.

متراژ واحد هایی که قرار هست ساخته شود ابتدا عنوان شد که به صورت 75 متری ، 85 متری ، 95 متری و 105 متری هست ، که این آپارتمان ها به صورت کامل و آماده تحویل داده می شود.

شرایط پیش فروش گالریا وردآورد به چه صورت هست؟

این پروژه از تاریخ 15 فروردین ماه 1401 شروع به پذیره نویسی کرده است ، ابتدا به صورت واحد کامل و بعد از آن به صورت امتیاز های 30 متری فروش انجام می شود.

برای واحد های 75 متری در موقع پذیره نویسی 290 میلیون ابتدا گرفته می شد و 200 میلیون هم در عرض 4 ماه و بقیه هم در 36 ماه به صورت اقساطی که در ابتدای کار ماهی 16 میلیون اعلام می شد.

برای واحد های 85 متری در موقع پذیره نویسی 310 میلیون ابتدا گرفته می شد و 240 میلیون هم در عرض 4 ماه و بقیه هم در 36 ماه به صورت اقساطی که در ابتدای کار ماهی 18 میلیون اعلام می شد.

برای واحد های 95 متری در موقع پذیره نویسی 330 میلیون ابتدا گرفته می شد و 280 میلیون هم در عرض 4 ماه و بقیه هم در 36 ماه به صورت اقساطی که در ابتدای کار ماهی 22 میلیون اعلام می شد.

برای واحد های 105 متری در موقع پذیره نویسی 350 میلیون ابتدا گرفته می شد و 320 میلیون هم در عرض 4 ماه و بقیه هم در 36 ماه به صورت اقساطی که در ابتدای کار ماهی 25 میلیون اعلام می شد.

بعد از آن در تیرماه 1401 افزایش تعرفه بنا به پیشرفت داشتند که در یک قرعه کشی اسم افرادی که در قرعه کشی بودند با همان مبلغ قبل پذیره نویسی اانجام می شد . این قرعه کشی توسط آقای مهران رجبی سفیر برند پیش فروش گالریا انجام شد.

از پاییز 1401 فروش به صورت سهام 30 متری کلید خورد و همچنین فروش واحد های تجاری که البته فروش واحد های تجازی به صورت قیمت قطعی و متری بود و هم اکنون هم به همین صورت انجام می پذیرد.

برای فروش سهام 30 متری هم مانند کل واحد همین گونه هست یک مبلغ به صورت ابتدایی پرداخت می شود و بعد از آن در 4 ماه مبلغ دیگری گرفته می شود و در 36 ماه به صورت اقساطی هزینه ساخت گرفته می شود.

شایان ذکر هست دو مبلغ ابتدایی که گرفته می شود بابت هزینه تراکم و زمین هست و به صورت قطعی می باشد ، ولی هزینه ساخت تقریبی می باشد.

همچنین این پروژه شامل سود مشارکت سالیانه 15 درصد می باشد و در صورت تاخیر 20 درصد به خریدار پرداخت می شود.

امکانات پیش فروش پروژه گالریا

امکانات و مشاعات پروژه گالریا شامل موارد زیر می‌باشد که توسط سازنده ارائه و ساخته می‌شوند:

1. استخر: یک استخر آبگرم با امکانات سونا و جکوزی برای لذت‌بردن از زمان آرامش و تفریح.

2. روف گاردن: فضای سبز و زیبا برای گردش و استراحت در فضای باز.

3. سالن اجتماعات: یک مکان مناسب برای برگزاری جلسات و ملاقات‌های اجتماعی.

4. سالن بدنسازی: تجهیزات ورزشی مدرن برای تمرینات بدنسازی و تناسب اندام.

5. سینما: امکان تماشای فیلم‌های مورد علاقه در یک محیط راحت و خصوصی.

6. لابی: ورودی شیک و مدرن با امکاناتی برای خدمات و پذیرایی.

7. خشکشویی و کارواش: امکان شستشوی اتومبیل و خشک کردن لباس‌ها در محیطی مناسب.

این امکانات توسط سازندگان تضمین شده است که ساخته شوند.

مزیت های پیش فروش گالریا وردآورد

پروژه پیش فروش گالریا وردآرد دارای مزیت هایی می باشد که می تواند سرمایه گذاری مناسبی باشد ، مواردی از قبیل:

داشتن سند تک برگ زمین با کاربری مسکونی

داشتن آب و برق  و گاز در زمین حاضر

واریز پول به حساب هر دو نفر سازنده و صاحب زمین

امکانات رفاهی قابل قبولی در نظر گرفته شده هست برای مجتمع

معایب پیش فروش گالریا وردآورد

این پروژه دارای معایبی هم می باشد که مهمترین مورد آن نظرات کسانی هست که خریداری کرده اند و از به تاخیر افتادن و بد قولی ها شکایت دارند منبع این نظرات هم سایت ها ی تهران برج و ایران زمین 22 می باشد:

با اینکه سازنده در منطقه وردآورد دارای رزومه مناسبی هست ولی پروژه مشابهی انجام داده نشده است

تاخیر در شروع پروژه و گودبرداری

زمان تحویل 36 ماه پس از اخذ مجوز و دادن دفترچه هست (که هنوز پس از 14 ماه از آغاز پذیره نویسی شروع نشده است).

طبق آخرین پیگیری های انجام شده گودبرداری تا بهمن 1402 شروع می شود.

طبق آخرین پیگیری های انجام شده طبق قول امور مشتریان گالریا گودبرداری تا آخر سال 1402 به صورت قطعی و صد درصد انجام می شود.

متاسفانه طبق آخرین پیگیری های انجام شده در تاریخ دی ماه 1402 اعلام شده گودبرداری به امسال نمی رسد و قول صد در صد شروع گود برداری به اردیبهشت 1403 افتاده هست. البته اطلاع رسانی های قبلی هم طبق قول صد در صد خود تعاونی از سمت وب سایت اطلاع رسانی شده است

موقعیت پروژه مجتمع گالریا وردآورد

این پروژه در وردآورد قرار دارد و جزو پروژه های چیتگر به حساب می آید و در منطقه 22 قرار دارد ،  دسترسی بسیار خوبی به بزرگراه ها ی مهم مانند شهید لشگری ، شهید خرازی ، آزاد راه تهران کرج دارد ، البته فاصله با مترو زیاد هست ولی اینکه در مکانی هست که اطراف آن کاملا ساخته شده و تمامی نیازهای در اطراف مجتمع برطرف می شود مزیت بیشتری نسبت به برخی پروژه ها چیتگر دارد.

همچنین به دلیل قرارگیری این پروژه در منطقه 22 مناطق گردشگری و تجاری بسیار مهمی در نزدیکی این پروژه هست از قبیل مجتمع تفریحی گردشگری تجازی ایران مال قرار دارد.

پروژه گالریا وردآورد توسط چه کسی ساخته می شود؟

این پروژه به صورت خصوصی و با مشارکت آقای مهدوی و نظری توسط تعاونی انبوه سازی مسکن عمران اوج سازان امید

ساخته می شود . که از لحاظ رزومه آقای محمد نظری پروژه های زیادی در منطقه وردآورد البته نه به این وسعت انجام شده است

نظرات افرادی که پیش فروش گالریا را خریده اند

کسانی که اقدام به خرید پیش فروش منطقه چیتگر میکنند یک سری موارد را باید بدانند مواردی از قبیل تاخیر، حال آنکه با جستجو در سایت هایی که کاربران نظرات در مورد پیش فروش گالریا گذاشته اند اگر سری بزنید میبینید بیشتر نظرات منفی هستند و از زمان بردن پرسه گلایه دارند . شما هم اگر نظری در مورد تجربه خرید از این مجتمع به صورت پیش فروش دارید را برای ما بنویسید

نوشته های مشابه

‫42 نظرها

    1. من خرید کردم الان کلی سود کردم کارشناس بسیار حرفه ای کار کردم، خیلی خوب راهنمایی میکنه هر اتفاقی هم در پروژه میوفته در کانال تلگرامی در جریان قرار میگیریم، به زودی هم خونه دار میشم

      1. میشه مدرکش رو بفرستید ، آخه من یکسال و نیم هست خرید کردم به پول خودمم نمیرسم ، نکنه به ما از جای بدش دادن به شما از جای خوبش؟

        1. این پروژه کمتر از یک سال هست که شروع به پیش فروش کرده چجوری یک سال و نیم پیش خرید کردید؟
          عجیبه واقعا

          1. این پروژه توسط بنده در تاریخ تیرماه 1401 خریداری شده ، البته هستند کسانی که زودتر هم خریداری کردن ، اون زمان آقای مهران رجبی تبلیغ می کرد و میگفت ریش گرو میذارم

  1. به هیچ عنوان نخرید . من خریدم چند روز بعد متوجه خیلی مسائل شدم سریع انصراف دادم بعد فهمیدم اصلا قراردادی که امضا کردم فرق داره . بازیم دادن حالا هم دنبال پولمم از این دادگاه پول وکیل و….

    1. از کجا معلوم شما رقیبشون نباشید و بخاید اذیت کنید ، لطفا اگر مدرکی دارید بذارید که ما هم استفاده کنیم

    2. چرا دروغ میگید؟ من خرید کردم خیلی هم راضیم کلی هم سود کردم، همینکه با اولین پرداختی سند به نام میزنن خودش کلیه برید ببینید کجا سند به نام تون میزنن؟ الکی دروغ نگید

  2. به خدا قسم حقیقت با وکیل برو هر چند ببینن با وکیل آمدی حالیته یه جوره دیگه برخورد میکنن . هر جور صلاح میدونید به منم خیلیا گفتن نخر گوش ندادم . تو بخر بعد به حرف من میرسی

  3. هر چی زودتر پولتون رو بگیرید
    این شماره منه ###
    هر کی خواست اینارو بشناسه پیام بده همه اسکرین ها و چت ها هست

    1. بله محمد آقا متاسفانه من هم تیر ماه 1401 خام شدم و خریدم آقای محمد رضا درست میگن تقریبا از اوایل 1401 پیش فروش کرده و الان ۲ ساله که هر روز امروز و فردا میکنن

    1. بیاین بریم شکایت کنم دفترشون شهرک راه آهن من میام اونجا بیاین اونجا از ۱۰ صبح هستند شنبه ها دیرتر میان

        1. نه با این که انصراف دادم پولمو و چکمو ندادن از خبر گزاری شماره منو بگیرین با من تماس بگیرین تر خدا

  4. خانم محترم الهام که متاسفانه هم اسم من هم هستی

    قطعا که تو اقایی با طرز صحبتت

    این طرز صحبت ۱ خانم مثل من نیست

    من خونم رو فروختم و ۳ تا سهم ۳۰ متری مجموعا ۹۰ متر خریدم . پولم از عید تا الان بیس از ۲ برابر شده چرا با دروغ و شایعه سعی داری به ما ضرر بزنی مردم دیگه کورکورانه خرید نمیکنن تو هم زحمت بیهوده نکش آقا

    1. با سلام
      ایشون چند بار تماس گرفتن حداقل خانم بودنشون توسط سایت امیدرسان مورد تایید هست

  5. من امروز رفتم شهرداری

    هرچی تعاونیشون گفته بود راست بود

    سند دفترچه ای داشتن پارسال ۳ ۴ ماه دنبالش بودن تک برگ کردن

    بعد ۷ طبقه داشتن رفتن کمیسیون ماده ۵ مصوبه گرفتن ۹ طبقه شده با تجاری

    به منطقه هم ابلاغ شده

    پول جواز اولیه هم ریختن

    از حق نگذریم کار اداری خیلی سخت و کند پیش میره تو ایران . شهرداری ۲۱ رو گفتن از عید تا الان ۳ بار تیم هاشون رو عوض کردن همین باعث کند تر پیش رفتن کار میشه

    تنها شرکتی بود که تو منطقه ۲۲ با ورودی زیر ۵۰۰ میلیون سند داشت و حرفاشون خداوکیلی راست بود

    من هنوز خرید نکردم اما احتمال اینکه بخرم خیلییی زیاد شد با تحقیقات امروزم

    باز کسی اگه با ۵۰۰ تومان پروژه ی خوب و سند دار داره معرفی کنه ممنون میشم دوستان

    1. اول اینکه مشخصه از خودشونی
      یک هزارم درصد اگر از خودشون نیستی بدون که هنوز گودبرداری شروع نکردن من یک سال و نیم هست ازشون خرید کردم . هیچ کدوم از وعده ها عمل نشد ، هیچ کدوم !
      از همین سایت خواهش میکنم یه گروه تلگرامی ایجاد کنه همه بیان با سند و مدرک حرف بزنن .
      خودشون که همش توی تلگرام آهنگ میذارن ، چه پیشرفتی تو این دو سال داشتن ؟! همون 15 درصد رو هم بدن ما راضی هستیم

      1. با سلام
        متاسفانه این مورد از سمت ما امکان پذیر نیست که گروهی تشکیل بدهیم ، ما فقط اطلاع رسانی می کنیم

  6. از تعاونیشون راه افتادن دارن هی تعریف میکنن تو سایت ها ، تورو خدا هر کسی پیام میذاره با مدرک ازش بخاید ، شاید کسی فریب بخوره ،
    چه کسی که بد میگه از گالریا و پیش فروششون ، چه کسی که خوب میگه

  7. یکی یه داد ما برسه این چه قراردادی ، این چه وضعیتی هست الان نزدیک دو ساله هیچ کاری نکردن . یکی صدا مارو برسونه . حتی نمیزارن بفروشیم . یه جوری میگن به همون پول دو سال پیش رضایت بدین . این پولا خوردن نداره . آه زن و بچه گریبان گیر تون میکنه .

  8. باید هممون جمع شیم شکایت کنیم که چرا ساخت و هی عقب میندازن به خاطر منافع خودشون ماهارو قربانی میکنن . که راضی شیم پول خودمون بگیریم اونام تو دلشون بهمون بخندن .

  9. چرا اینقدر بعضی ها چرت و پرت نوشتید شماها از کدوم تعاوتی هستید که سعی دارید گالریای سند دار رو تخریب کنید ؟

    سند تک برگ دارد .

    من۴ سهم خریدم ۲ تاشو خودم فروختم رفتم تعاونی نقل و انتقال کردم

    فقط ۵ تومان ازم گرفتن واسه نقل و انتقال

    چرا چرا میگید نمیزارن بفروشید زنگ بزنید ببینید گجا میگن نمیتونی بفروشی چرا اینقدر تابلو سعی دارید تخریب کنید

    ۱ جا یکی نوشته میگه من راضیم نصف پولم رو بدن

    داداش من میخرم سهامت رو ب زنگ بزن من میخرم به هر قیمتی که پول دادی

    ۰۹۱۲*******
    شماها همون تعاونی هایی هستید که زمین تو مروارید سهر جنوبی داشتید الانم فروغی زمین هاش رو پس گرفته چون شماها سند نداشتید

    اینجا اقلا سند داره

    رو هر ۲ تایی گه فروختم هم سود خوبی کردم خدارو شکر

    1. بخدا قسم من خریداری کردم هیچ تعاونی هم نیستم ولی حس میکنم شما از نیروها خودشونی ! از همکارات بپرس ببین چی میگن!!!
      لطفا شماره تماسشون رو برای من بفرستید من میفروشم همین امروز، سایت شما وکیل از سمت من با همون 15 درصد که میگن بفروشید .
      در نظر داشته باشید که من خیلی وقته گفتم برام بفروشید … و هنوز نفروختن

        1. با درود
          ایشون خودشون شمارشون رو اینگونه وارد کرده بودند البته سیاست سایت اینگونه هست که شماره ها رو نمایش ندیم داخل سایت

  10. با سلام و احترام و ممنون از سایت شما بابت اطلاع رسانی که داشتید ، من گیج شدم به نظر شما خرید انجام بدم یا نه ؟
    مشخص هست کی گودبرداری میکنن؟ به من گفتن عملیات گودبرداری شروع شده و همین چند وقت گودبرداری انجام میشه و قیمت ها کلی اضافه می شه؟

    1. با سلام و احترام
      آخرین خبر این هست که از سمت تعاونی گفته شده به خریدارها که حتما تا آخر سال عملیات گودبرداری شروع میشه

    2. دوستان به آینده فکر کنید این منفعت حال حاضر و بگذارید کنار گالریا تیم مجرب و متعهدی داره

    3. من الان دیدم
      امیدوارم خرید نکرده باشی
      زنگ زدم میگن معاون شهرداری عوض شده گودبرداری افتاده واسه سال بعد
      خدایا به دادمون برس

  11. سلام به خریداران عزیز

    من امروز رفتم و ۱ سهم ۳۰ متری خریدم

    قبلش رفتم شهرداری گفتن بله نامه ی کمیسیون ماده ی ۵ ابلاغ شده بهشون در حال مذاکره و تفاهم نهایی با مالکین زمین هستند

    از اون طرف شنیدم اکثر زمین های مروارید شهر جنوبی که از آقایی به نام **** بدون سند خریده بودند رو **** ازشون پس گرفته و ۱۸۰۰۰ میلیارد پول جوازشون شده که نمیتونن بدن چون گلا ۲۰۰۰ میلیارد فروختن . اقلا گالریا رو دیدم سند تک برگ داره تو ۱ اتاقی که درست کردن طبقه ی همکف عکسش رو زده بودن . امیدوارم کار رو پیش ببرن چون ما با امید میایم و خونه میخریم البته که تو این قیمت من هیچ پروژه ی بدون سند دیگه ای هم حتی پیدا نکردم ولی این دلیل نمیشه که این پروژه که سند داره یخواد دیر شروع کنه

    امبدوارم که کارهاشون پیش بره که ما هم بهره مند بشیم

  12. آقای مهران رجبی یادت هست تو تبلیغاتت میگفتی ریش گرو میذاری؟ منو و شوهرم خام حرف تو شدیم !
    داره میشه دو سال هنوز گودبرداری نشده

  13. چی شد اونایی که بد میگفتید کجا رفتید ؟ امروز دهم دی ماه ۱۴۰۲ هست .میبینیم که ماهایی که خرید کردیم خدارو شکر امتیازمون ۲۹۰ میلیون مثبت هست ولی تماااااممممم پروژه های مروارید شهر جنوبی که شماها از اونجاها دارید پسام های منفی میزارید ، زمین هاش رو پس گرفتن و امتیاز ها همگی منفی ۲۰۰ منفی ۳۰۰ میلیون شده

    ماشاالله به گالریای سند دار

    ماشاالله به ما سرمایه گذارها

    خدارو شکر

    انشاالله مشکل شماها هم حل بشه ببکه اینطوری در مورد پروژه های سند دار و سالم بد ننویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا