خبر خوب اجتماعی: خبر خوب برای متقاضیان مسکن ملی

به گزارش پایگاه خبری امید‌رسان،پروژه مسکن ملی در ایران یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکن است که با هدف فراهم‌سازی مسکن مناسب و با کیفیت برای اقشار مختلف جامعه ایرانی آغاز شده است. این پروژه تحت نظارت وزارت راه و شهرسازی اجرا می‌شود و با همکاری بخش خصوصی و دولتی، به منظور تأمین مسکن برای خانواده‌های با درآمد پایین و متوسط، اقدام به ساخت و اجاره مسکن می‌کند. این پروژه به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های مسکن در ایران شناخته شده است.

هادی عباسی اعلام کرد: “در صندوق توسعه ملی بین بانک مسکن و صندوق توسعه ملی مسکن، قرارداد سپرده‌گذاری به مبلغ ۲ میلیارد دلار منعقد شد و این اقدام گام بلندی برای تثبیت کاهش نرخ سود از ۲۳ به ۱۸ درصد بود.”

وی افزود: “گام بعدی در بهبود وضعیت متقاضیان نهضت ملی مسکن، پلکان‌گذاری اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن بود، به گونه‌ای که طبق مصوبه بانک مرکزی، شرایط خاصی برای آنها طراحی شد تا بتوانند به صورت پلکانی اقساط خود را پرداخت کنند.”

عباسی توضیح داد: “در حال حاضر پرداخت هزینه‌ها به گونه‌ای است که کارگرانی که نهضت ملی مسکن را دریافت می‌کنند، بتوانند اقساط آن را پرداخت کنند و این گام بزرگی بود که در سیستم بانکی انجام شد.”

امید‌رسان، رسانه امید‌بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا