بهترین قرص برای پسردار شدن/معرفی داروها و رژیم غذایی مخصوص

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، پسردار شدن و یا داشتن نعمت دختر برای هر زوج و هر خانواده ای یک آرزو و یک هدف بی نهایت دوست داشتنی است.

اگر میخواهید فرزند پسر داشته باشید و اگر می‌خواهید بدانید که باید چه مصرف کنید و چه قرصی بخورید که صاحب فرزند پسر شوید در ادامه با پایگاه خبری امیدرسان همراه باشید.

هر زوجی چه قبل از ازدواج و چه بعد از ازدواج یکی از دغدغه ها و اولویت های زندگیشان فرزنددار شدن و تشکیل خانواده با تولد کودک است.

برخی خانواده تمایل دارند خانواده ای کوچک و برخی دوست دارند خانواده ای با سه یا ۴ یا حتی بیشتر کودک داشته باشند.

با این حال اینکه فرزندمان دختر باشد یا پسر هم مهم است. طبیعتا وقتی فرزند اول به دنیا می آید خانواده و زوج دوست دارند فرزند بعدی از جنس دیگر باشد.

والدین بسیار علاقه مند هستند جنسشان جور باشد و از داشتن نعمت فرزند دختر و پسر لذت ببرند.

اما گاهی ممکن است به دلیل زایمان دو فرزند دختر یا به خاطر برخی دلایل بومی و اجتماعی خانواده‌هایی دوست داشته باشند پسردار شوند. اینکه در خانواده ای فرزند پسر باشد برای بسیاری مهم و ضروری است.

برای اینکه فرزندمان پسر شود چه کار کنیم؟

این سوالی است که اکثر خانواده هایی که فرزند اولشان دختر می باشد به دنبال آن هستند. البته همه معتقد هستند که جنیست فرزند در مرحله دوم انتخاب و علاقه است. قبل از جنسیت فرزند صحت و سلامت کودک و مادر است که اهمیت دارد.

در هر حال اگر میخواهید فرزند پسر داشته باشید و اگر می‌خواهید بدانید که باید چه مصرف کنید و چه قرصی بخورید که صاحب فرزند پسر شوید در ادامه با پایگاه خبری امیدرسان همراه باشید.

در حال حاضر روشها و راه حل های مختلفی برای تعیین جنسیت فرزند وجود دارد. برخی روش ها نوین و جدید بوده و برخی راه حل ها قدیمی و سنتی هستند. قدیمی ها بر رژیم غذایی تاکید دارند و روش های نوین بر مصرف قرص و انواع آزمایشات.

چه روشی برای پسردار شدن پیشنهاد می شود؟

همانگونه که گفته شد روش تعیین جنسیت فرزند متفاوت است. هرکدام دارای نشانه ها و مستنداتی است. در هر حال اکنون روش های نوین بسیاری در این مسئله کاربرد دارد. اگر به طور قطعی از تصمیم خود مطمئن هستید که میخواهید پسردار شوید یا میخواهید دختردار شوید از روش‌های جدید کمک بگیرد. اگرچه مصرف گیاهان دارویی و غذاهای خاص که از گذشته به ما پیشنهاد شده است هم وجود دارد اما ضریب موفقیت کمتری دارند.

بهترین قرص برای پسردار شدن

در همین ابتدا به شما می گوییم که هیچ قرص یا دارویی به صورت تضمینی وجود ندارد که خیال شما را از تعیین جنسیت فرزند دلبندتان راحت کند. بنابراین هیچ قرصی برای پسردار شدن قطعی وجود ندارد.

با این حال برخی قرص ها و داروها وجود دارند که احتما پسردار شدن شما را بیشتر می کند. در همین ابتدا به شما تاکید می کنیم از مصرف خودسرانه هرگونه رص و یا دارو و یا روشهای مرسوم خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین معجون برای جوش خوردن استخوان

قبل از مصرف هر قرص یا دارویی با پزشک خود مشورت کنید. بدون مشورت با پزشک و متخصص به هیچ وجه سلامت جنین خود را به خطر نیندازید.

اما چه قرصی برای پسردار شدن خوب است؟

قرص های مختلفی برای پسردار شدن وجود دارد که احتمال اینکه شما صاحب فرزند پسر شوید را بیشتر می کند. در این جا سعی می کنیم به صورت خلاصه اسامی بهترین قرصها برای پسردار شدن را لیست و معرفی کنیم. مجددا تاکید ما این است که با مصرف هیچ قرصی این تضمین وجود ندارد که شما صاحب فرزند پسر شوید. پس بهترین راه برای این تصمیم مراجه و مشورت با متخصصان این حوزه است.

قرص زینک برای پسردار شدن

همانگونه که می دانید قرص زینک یک قرص تقویتی است که مصرف آن در تقویت اسپرم مردان موثر است.  همچنین این را هم بدانید که افرادی که قرص زینک را مصرف می کنند احتمال دارد صاحب فرزند پسر شده و یا دارای فرزند دوقلو شوند.

بهترین قرص برای پسردار شدن

بنابراین اگر تمایل دارید که صاحب فرزند دوقلو شوید مصرف قرص زینک را در گوشه ذهن خود داشته باشید.

قرص آسپرین برای پسردار شدن

قرص آسپرین یک قرص شناخته شده و معروف برای درمان التهاب و کاهش درد و تب می باشد. اما برخی آزمایشات می گوید که مصرف قرص آسپرین ممکن است در تعیین جنسیت و پسردار شدن موثر باشد.

این دارو هم مانند بسیاری دیگر از داروها دارای عوارض مصرف است و باید تحت نظر پزشک مصرف گردد.

اسید فولیک برای پسردار شدن

یکی از قرص‌های پر مصرف در دوران بارداری زنان مصرف فولیک اسید است. مصرف این دارو برای سلامتی جنین ضروری است و پزشکان مصرف آن را بسیار جدی توصیه می کنند.

خواص فولیک اسید برای پسردار شدن

به گزارش امیدرسان، خوب است بدانید که فولیک اسید نوعی ویتامین ب است که مصرف آن به مردان هم توصیه می شود. آزمایشات و گزارشات به ما می گوید که مصرف این ویتامین در تقویت اسپرم مردانه موثر است و کمبود این ویتامین موجب ضعف در اسپرم می شود.

بنابراین اگر تصمیم شما برای پسردار شدن قطعی است حتما مصرف این دارو را قبل از اقدام شروع کنید تا اسپرم های قوی تری داشته باشید.

قرص پتاسیم برای پسردار شدن

در ابتدا بگوییم که مصرف این قرص در نتیجه دلخواه شما اثر صد درصدی ندارد. بلکه بر اساس گزارشات علمی کافی بودن منابع پتایسم و سدیم و همچنین کم بودن منابع کلسیم و منیزم در تعیین جنسیت پسر جنین موثر است.

همانگونه که گفته شد مصرف این قرص به صورت علیم اثبات نمی کند که شما صاحب فرزند پسر می شوید. اما مصرف قرص پتاسیم ضرری ندارد و می توانید احتمال پسردار شدن خود را تقویت کنید. مشورت با پزشک فراموش نشود.

قرص و مکمل ویتامین دی برای پسردار شدن

بنابر تحقیقات صورت گرفته مشخص شده است که مصرف ویتامین دی در افزایش تعداد سپرم و تحریک کردن آن اثرات خوبی دارد. لذا همین نکنه موجب معروف شدن این قرص به قرص پسردار شدن شده است.

نکته دیگر که درباره ویتامین دی باید بدانید این است که میزان ترشح تستوسترون، با منابع ویتامین بدن هم بستگی دارد. این نکته یعنی کسانی که میزان بیشتری ویتامین D دربدن دارند شانس بیشتری برای پسردار شدن دارند. بعضی از تاثیر قرص ویتامین e برای پسردار شدن نیز اطلاع می‌دهند.

بیشتر بخوانید: خواص پماد ویتامین آ برای لک صورت

بنابراین در بخش پایانی این بحث باید گفت قرص فرتیل اید به دلیل دارا بودن هر دوی این ویتامین‌ها و سایر ویتامینهای دیگر میتواند در پسردار شدن متقاضیان موثر واقع شود.

قرص ویاگرا برای پسردار شدن

یکی دیگر از قرص هایی که برای تعیین جنسیت پسر بین مردم جا افتاده است قرصی به نام ویاگرا است. اما قرص ویاگرا چیست و چه خواصی دارد؟ همچنین باید دانست که عوارض قرص ویاگرا چیست؟

نام تجاری قرث ویاگرا سیلدنافیل است که برای بار نخست در سال حدود ۱۹۸۸ به بازارها راه پیدا کرد. اما این قرص از کجا معروف شد؟ این قرص بعنوان شناخته شده ترین و موثرترین دارو برای درمان نعوذ آقایان در داروخانه ها بفروش می رسد.

کار کرد این قرص این است که بر مکانیسم فیزیولوژیک نعوظ اثر گذاشته و موجب افزایش گردش خون در آلت تناسلی می شود.

اثرات قرص ویاگرا در بچه دار شدن

از عوامل مهمی که در مصرف سیلدنافیل موثر است را میتوان به طور خلاصه اینگونه تشریح کرد: سلامت سیستم عصبی، برانگیختگی جنسی، خون رسانی به آلت تناسلی.

 ویاگرا ماهیچه‌های موجود در دیواره رگ‌های خونی آلت را شل می­‌کند و جریان خون را در مناطق خاصی از بدن افزایش می‌دهد. البته مصرف خودسرانه این قرص بدون تجویز پزشک دارای عوارض جانبی است و حتما نسبت به این موضوع حساس باشید.

عوارض مصرف قرص ویاگرا:

برخی عوارض جانبی ویاگرا معمولاً نیازی به مراقبت پزشکی ندارند و برخی عوارض نیاز به مراجعه به پزشک دارند.

نمونه های زیر بدون نیاز به پزشک برطرف خواهد شد.

تغییرات خفیف و موقت بینایی، مانند ته رنگ آبی در دید، تاری دید و حساسیت به نور و همچنین کهیر.

اما موارد زیر خطرناک است و باید به پزشک مراجعه کرد:

  • سردرد
  • کمردرد
  • درد عضلانی
  • گرفتگی بینی
  • گرگرفتگی
  • حالت تهوع
  • سوء هاضمه
  • سرگیجه

نوروپاتی ایسکمیک بینایی قدامی غیر شریانی (NAION)، که یک بیماری چشمی است که باعث آسیب به عصب بینایی شما می شود. علائم می‌تواند شامل موارد زیر باشد: کاهش ناگهانی بینایی در یک یا هر دو چشم، از دست دادن ناگهانی بینایی در یک یا هر دو چشم، واکنش آلرژیک، سرگیجه

کاهش یا از دست دادن ناگهانی شنوایی. این وضعیت ممکن است علائم دیگری نیز داشته باشد، مانند: وزوز گوش (زنگ یا وزوز در گوش)

مشکلات قلبی عروقی، مانند حمله قلبی، ضربان قلب نامنظم، یا سکته مغزی، که همه آنها عمدتا در افراد مبتلا به بیماری قلبی رخ می‌دهد. آخرین مورد هم پریاپیسم (نعوظ طولانی مدت و گاهی دردناک) می باشد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

انتهای مقاله/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا