بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر۱۴۰۱/ جایزه خود را به هادی حجازی‌فر می‌دهم

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان شب گذشته آیین اختتامیه چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه ۲۲ بهمن ماه با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف در برج میلاد تهران به کار خود پایان داد.

در این مراسم سیمرغ های بلورین جشنواره به پرواز در آمده و به نفرات برتر اهدا شد.

با رای و نظر داوران جشنواره فیلم فجر مجید صالحی بهترین بازیگر مرد این دوره از جشنواره شد و سیمرغ بلورین خود را دریافت کرد.

سخنان بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ پس از دریافت سیمرغ بلورین:

مجید صالحی گفت: به مردم خوی، سوریه، ترکیه و همه مردم داغدار این روزها و این سال تسلیت می‌گویم و آزادی زندانیان را تبریک می‌گوییم و ای کاش همه از زندان آزاد شوند. گله‌ای هم داشتم یکی از مدیران که بچه با خدایی است گفت هر کسی به جشنواره نیامد دیگر فیلم نسازند. اما آقای امینی گفت این یک دموکراسی است که یکی دوست دارد بیاید یکی دوست ندارد نیاید. برخی روزها حالمان خوب نیست و قرار نیست از ریشه یکدیگر را بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، قرار است همدل باشیم. خودمان را مالک ندانیم و نگوییم هر کس نمی‌خواهد جمع کند و برود. ما هموطن هستیم. من ماشین ندارم چراکه ماشینم را در دوران کرونا فروختم. مثل همه هنرمندان شریف که امروز برخی نیستند. من آمدم و احترام گذاشتم. جایزه مالی‌ام را به هادی حجازی می‌دهم تا به مردم خوی بدهد. جایزه معنوی را به دخترم و همه دختران سرزمین و همه مادران و خواهران این سرزمین تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا