خبر خوب اقتصادی: یارانه بگیران، یارانه بیشتری می گیرند

به گزارش پایگاه خبری امید‌رسان، در مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی بدون نیاز به حداقل خرید، شما می‌توانید از ۲۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی بهره بگیرید.

این خبر خوشایند برای یارانه‌بگیران است که حکومت برای واریز یارانه تصمیم به اجرای برنامه ویژه‌ای گرفته و ظاهراً اراده جدی دارد تا هرچه سریع‌تر این اقدام به نفع مردم انجام شود.

بر اساس این طرح، دولت به مدت ۳ ماه قصد دارد مزایای کالابرگ الکترونیکی را افزایش دهد. اعتبار تشویقی در این طرح از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش می‌یابد. به عبارت دیگر، سرپرست خانوار می‌تواند برای هر فرد در خانواده خود، ۲۲۰ هزار تومان بیشتر خرید کند.

این اقدام قرار است مزیت‌های مالی بیشتری را به افراد مستحق این یارانه‌ها برساند.

مورد دوم؛ شرط حداقل خرید ۲۰۰ هزار تومانی برداشته شده است و این اعتبار مضاعف از ۱۷ بهمن در تمام کارت‌های بانکی سرپرستان خانوار قرار دارد.

همچنین، برای هرکدام از ۱۱ مورد کالای اساسی در ماه، یک سقف وزنی متناسب با تعداد اعضای خانواده لحاظ شده است که خرید بیشتر از آن مقدار با اعتبار کالابرگ الکترونیک ممکن نیست.

بنابراین، اگر جزو هفت دهک اول هستید، می‌توانید به یکی از ۲۱۰ هزار فروشگاه مربوط به طرح مراجعه کرده و از مزایای سبد فجرانه بهره‌مند شوید.

امید‌رسان، رسانه امید‌بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا