گوشت گوساله کیلویی ٧۵ هزارتومان عرضه خواهد شد/ عرضه گوشت گوسفندی ارزان شاید وقتی دیگر

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، سید احمد مقدسی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران از آمادگی دامداران برای عرضه مستقیم گوشت قرمز به بازار مصرف خبر داد و گفت: در جلسه ای که با معاونت امور دام وزارت جهاد داشتیم، آمادگی خود را برای عرضه مستقیم گوشت به بازار اعلم داشتیم.

omidresan.ir

وی افزود: در آن جلسه بیان گردید که دامداران تولیدات خود را به صورت لاشه یا بسته بندی در فروشگاه های زنجیره ای و غرفه‌های میادین عرضه کنند اما به دلیل مشکلاتی که برای عرضه در این اماکن وجود دارد ما این پیشنهاد را نپذیرفتیم و از معاونت امور دام خواستیم یکی از سردخانه‌ها و فروشگاه‌های متعلق به این شرکت را در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم در آنجا گوشت را به مردم عرضه کنیم.

این فعال بخش خصوصی ادامه داد: اکنون امیدواریم با هماهنگی‌هایی که این معاونت انجام می‌دهد بتوانیم این کار را به صورت مناسبی انجام دهیم.

مقدسی گفت: در این طرح گوشت گوساله بدون استخوان کیلویی ٧۵ هزارتومان و با استخوان کیلویی ۶۵ هزارتومان به مصرف کننده عرضه خواهد شد.

به گزارش امیدرسان، وی با بیان اینکه عرضه گوشت گوسفندی دارای مشکلات خاصی است ادامه داد: در صورت موفقیت فاز اول اجرای این طرح، در مرحله بعدی گوشت گوسفندی به هموطنان عرضه خواهد شد.

مقدسی با بیان اینکه ۵۵ درصد نیاز کشور به گوشت از طریق دام سنگین تامین می‌شود، افزود: با عرضه مستقیم دام سنگین، هم قیمت بازار می شکند و هم انباشت زیادی که در زمینه این نوع دام اتفاق افتاده، از بین خواهد رفت.

رسانه امیدبخش omidresan.ir

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا