لژیونر ایرانی لیگ پرتغال را به آتش کشید/ هت‌تریک طارمی با یک بازی بدون نقص

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، مهدی طارمی لژیونر ایرانی تیم فوتبال ریو آوه پرتغال شب گذشته در پیروزی تیمش با نتیجه پنج بر یک، ۷۶ دقیقه درون زمین حضور داشت و توانست سه گل بزند، ۴۶ بار توپ را لمس کند، ۷۵ درصد پاس صحیح داشته باشد و سه پاس کلیدی هم بدهد تا سایت سوفااسکور نمره عالی ۹٫۹ از ۱۰ را برای او در نظر بگیرد.

مهدی طارمی در این بازی چهار تلاش برای دریبل زنی داشت که فقط یکی از آنها موفق بود. همچنین او یک خطا انجام داد و دو خطا هم از حریف خود گرفت. این بازیکن ایرانی از هفت دوئل نفر به نفر سه تا را با موفقیت پشت سر گذاشت و از پنج دوئل هوایی نیز سه مورد را برد. با این عملکرد درخشان سایت هواسکورد نیز نمره ۱۰ از ۱۰ را نصیب طارمی کرده است.

مهاجم تیم ملی ایران سومین بازیکن لیگ پرتغال در قرن بیست و یکم است که در اولین حضور فیکس خود در این لیگ، هت تریک می کند.

پایگاه خبری امیدرسان
omidresan.ir

به گزارش امیدرسان، هواداران پرتغالی طارمی در توئیتر هم از نمایش او به شدت ذوق زده شده اند. کاربری با نام “پارکو” نوشته است: انتظار داشتم که یک “ژائو توماس” جدید را در ریو آوه ببینم (گلزن موفق ریو آوه که از فوتبال بازنشسته شده) و طارمی این نقش را ایفا کرد. او می تواند در میان بهترین گلزنان لیگ پرتغال قرار بگیرد.

همچنین کاربر دیگری نوشته است : طارمی همچون “deus” است” (لقبی که بارسایی ها برای مسی انتخاب کرده اند) و کاربر دیگری با نام “ویلا کوا” نوشته است:”طارمی باید توپ طلای مسابقات را ببرد.”

کاربری به نام کارلوس تیکشیرا در تمجید عملکرد طارمی لژیونر ایرانی نوشته است:” سه گلی که توسط مهدی طارمی به ثمر رسید، شگفت انگیز نبود چرا که پیش از این چندین بار به کیفیت او اشاره کرده بودم. ریوآوه با انتخاب او تصمیم درستی گرفت.”

ناهوئل بیائو دیگر کاربری است که از مهاجم اسبق پرسپولیس تمجید کرده است:” شبی فراموش نشدنی برای مهدی طارمی که با سه گل، بهترین بازیکن میدان بود. او نشان داد که می تواند همکاری فوق العاده ای با نونو سانتوس داشته باشد.

برونو دیاز کاربر دیگری است که در توئیتر نوشته است:”سرمربی ریو آوه گفت که طارمی قید ۱۰ میلیون یورو را زده تا ۱٫۵ میلیون یورو دریافت کند. این مسئله سطح و شرایط بازیکن ایرانی را نشان می دهد. او در لیگ پرتغال تفاوت ایجاد خواهد کرد.”

رسانه امیدبخش omidresan.ir

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا