طراحی سایت ارزان در تهران

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، در این دوره دیجیتالی، وب سایت به یک ابزار حیاتی برای دیده شدن کسب‌ و کارها تبدیل شده است. با این حال، برای بسیاری از کسب ‌و کارهای کوچک یا استارتاپ‌ها، هزینه‌های بالای طراحی سایت می‌تواند یک نگرانی اساسی باشد. خبر خوب این است که می‌ توان یک وب سایت ارزان قیمت طراحی کرد بدون آنکه روی کیفیت تأثیر منفی بگذارد. طراحی سایت ارزان قیمت به این معنا نیست که کیفیت نهایی کار پایین باشد. برخی رویکردها به شما کمک می‌کنند تا بودجه خود را مدیریت کنید و همزمان یک وب‌ سایت موثر راه ‌اندازی نمایید. در ادامه نکاتی برای طراحی سایت به صورت مقرون ‌به ‌صرفه آورده شده است.

چگونگی طراحی سایت ارزان

از CMS استفاده نمایید

استفاده از پلتفرم‌های مدیریت محتوا (CMS) پلتفرم‌ هایی مانند WordPress، Joomla یا Drupal اجازه می‌ دهند با استفاده از قالب‌ها و افزونه‌های فراوان، بدون نیاز به کد نویسی یک وب ‌سایت ایجاد کنید. البته پیشنهاد ما به شما طراحی سایت وردپرسی است زیرا از نظر امکانات و همچنین مزایا قطعا وردپرس نسبت به رقبا خود چندین سر و گردن بالاتر قرار میگیرد.

از قالب های آماده استفاده کنید

استفاده از قالب ‌های آماده و پیش‌ ساخته به شما اجازه می‌دهد طراحی حرفه‌ ای را بدون هزینه طراحی اختصاصی داشته باشید. همچنین از نظر سرعت هم به کار شما سرعت میبخشد و به همین علت شما از نظر اقتصادی و سرعت در طراحی جلو خواهید افتاد.

استفاده از افزونه های رایگان

بسیاری از افزونه‌های رایگان وجود دارند که امکانات بسیاری را برای سایت شما فراهم می‌کنند. فقط مطمئن شوید که از منابع معتبر و ایمن استفاده می‌کنید. در این زمینه وردپرس افزونه های بسیار کاربردی، امن و خوبی را فراهم کرده است در نظر داشته باشید که افزونه ها را حتما از مخزن وردپرس دانلود کنید و یا در صورتی که قصد خرید افزونه ای را دارید آن را از سایت های معتبر بخرید. پیشنهاد میکنیم تا به هیچ عنوان از افزونه های هکی استفاده ننمایید.

طراحی ریسپانسیو

به جای پرداختن برای طراحی جداگانه برای موبایل، از قالب‌های ریسپانسیو استفاده کنید که بر روی تمام دستگاه‌ها به خوبی کار می‌کنند. در این زمینه باید بگوییم که اکثر قالب های وردپرس ریسپانسیو هستند و دیگر نیاز نیست تا هزینه جدا برای ریسپانسیو سایت در گوشی موبایل بدهید.

ساده ‌سازی ویژگی‌ ها

یکی از فاکتور هایی که تعیین کننده قیمت طراحی سایت است ویژگی هایی است که قصد پیاده سازی آن را روی سایت دارید هر چه این ویژگی ها بیشتر باشد به طبع قیمت طراحی سایت بالا میرود در نتیجه سعی کنید تا فقط ویژگی هایی را که نیاز به آن دارید را پیاده نمایید. همچنین سعی کنید تا از پیاده سازی ویژگی های پیچیده تا حد امکان جلوگیری کنید.

آموزش و پشتیبانی خودآموز

 بخشی از هزینه های سایت مرتبط به پس از طراحی میشود که این هزینه ها شامل هزینه پشتیبانی است که میتوانید با یادگیری و استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری اقدام نمایید تا هزینه های پشتیبانی را کاهش دهید و بخشی از کار ها را خودتان انجام دهید. البته هر چه قدر هم که سعی کنید آموزش ببینید باز هم نیاز به پشتیبانی خواهید داشت اما با آموزش هزینه های شما تا حد قابل توجهی کاهش میابد.

استفاده از پلتفرم‌های میزبانی اقتصادی

یکی دیگر از مواردی که باعث بالا رفتن هزینه سایت میشود هزینه هاست و سرور است که شما میتوانید با سپردن کار طراحی سایت خود به ما محل میزبانی و هاستتان را رایگان از ما دریافت کنید برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ما به آدرس https://nonegarco.com  مراجعه نمایید.

جلوگیری از تغییرات مکرر

همانطور که گفتیم اضافه کردن ویژگی های جدید برای شما هزینه در پی دارد و به همین ترتیب تغییرات هم برای شما هزینه جداگانه ای دارد به همین خاطر برای صرفه جویی در خصوص قیمت تمام شده بهتر است تا بدانید دقیقا چه سایتی میخواهید و بعد از تایید طرح نهایی هی طرح سایت خود را عوض نکنید.

جمع بندی

در این محتوا متوجه شدید که طراحی یک وبسایت ارزان نیازمند برنامه‌ ریزی دقیق و استفاده از منابع بهینه است. در کنار پایین آوردن هزینه‌ها، مهم است که کیفیت و عملکرد سایت تضمین شود. با این نکات، شما می ‌توانید یک وب‌ سایت شرکتی تمیز و کاربردی طراحی کنید بدون اینکه بودجه ‌تان را به شکل قابل توجهی مصرف کنید. در صورتی که در خصوص طراحی سایت نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا