سامانه هواشناسی اعلام کرد؛از روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می شود

به گزارش پایگاه خبرگذاری امید رسان، کارشناس هواشناسی اعلام کرد:تا روز یکشنبه جو هوا در کشور آرام می باشد،و از  اواسط روز دوشنبه تا چهارشنبه ،سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می شود.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که در روزهای امروز شنبه، ۳۰ دی و یکشنبه اول بهمن، وضعیت جوی در اکثر نقاط کشور آرام و نسبتاً پایدار خواهد بود. از دوشنبه (دوم بهمن) به بعد، یک سامانه بارشی از شمال غرب وارد مناطق شمال غرب، غرب و سواحل غربی دریای خزر خواهد شد و باران در این مناطق شروع خواهد شد.

در روز سه شنبه سوم بهمن، سامانه بارشی تقویت خواهد شد و به علاوه نواحی اشاره شده در اعلام هواشناسی کشور، بخشی از ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی نیز به بارش دامنه خواهند زد.همچنین، تا یکشنبه اول بهمن در نوار شمالی کشور افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

در مورد آب و هوای تهران، امروز ۳۰ دی آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری با غبار محلی و دمای حداقل ۴ درجه سانتیگراد و حداکثر ۱۵ درجه سانتیگراد دارد. در روز یکشنبه اول بهمن، آسمان کمی ابری تا قسمتی ابری با غبار محلی و دمای حداقل ۵ درجه سانتیگراد و حداکثر ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دمای بندرعباس امروز با ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه کشور است و دمای اردبیل با ۱۱- درجه سانتیگراد سردترین منطقه اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا