خبر خوب از آزادی ۲۴۳ زندانی در استان کردستان

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، آزاد شدن زندانیان و بازگشتن آنها به آغوش خانواده و جامعه همیشه یکی از خبر های خوب و امیدبخش برای هر فرد می باشد.

در خبر خوب امروز این خبر را هدیه می دهیم که در مراسم جشن گلریزان در سنندج در ساب قبل ۲۴۳ زندانی جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی در مراسم جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد استان کردستان که در مجتمع فجر سنندج و با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار و دیگر مسئولین عالی استان برگزار شد.

حسینی اظهار کرد: سال گذشته با مساعدت ستاد دیه کشور و استان و همچنین به همت خیرین، ۲۴۳ نفر از زندانیان کردستانی با مجموع بدهی ۶۶ میلیارد تومان از زندان آزاد شدند. 

وی با اشاره به اینکه این تعداد از طریق کمک‌های مردمی، پذیرش درخواست اعسار از سوی قضات، تسهیلات بانکی و بخشش شکات از زندان آزاد شدند.

او گفت: البته در طول سال گذشته زندانیان دیگر زیادی مورد رافت نظام و رهبری قرار گرفته و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشته‌اند. 

۳۰۰ زندانی چشم انتظار آزادی

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد چشم‌انتظار دستان سخاوتمند کردستانی‌های نوع‌دوست هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: طبق فرموده امام حسین (ع)، اگر حاجات نیازمندی به سمت ما آمد، این نعمت الهی است که متوجه ما شده است. 

بیشتر بخوانید: ۱۵۰۰ زندانی کردستانی طی سال گذشته به آغوش خانواده بازگشتند

وی در ادامه این خبر خوب افزود: از جمعیت ۶۰۰ هزار نفری شهرستان، افرادی در این مراسم شرکت کرده که خداوند این سعادت را نصیب آنان کرده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: امیدواریم امسال به همت خیرین نیک‌اندیش کردستانی، کمک‌های بیشتری جمع‌آوری و شاهد آزاد شدن زندانیان بیشتری باشیم.

چراکه همگان به این مهم واقف هستیم که با کمک‌هایمان می‌توانیم گرفتاری‌های دیگران را حل کنیم و پاداش آن را از خداوند بگیریم. 

امیدرسان، رسانه امیدبخش

وی اظهار کرد: خداوند گره‌گشای مشکلات است و در این میان تعدادی با زیرکی رفع مشکلات همنوعان را بر مشکلات شخصی خود ارجحیت داده اند.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود، کمک به زندانیان نیازمند و خانواده‌های آنان را ضروری دانست.

وی یادآور شد: با حمایت و کمک‌های یکدیگر می‌توانیم در کاهش آسیب‌های اجتماعی و آزادی زندانیان در جامعه تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا