تکلیف زرینچه با خودش مشخص نیست/ضرورت بازگشت هرچه زودتر ابراهیمی به استقلال

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی اولین دیدار خود با حضور مربی ایتالیایی خود یعنی استراماچونی را باخت که در بسیاری از دقایق بازی مالک توپ و میدان بود.

ستار همدانی، پیشکسوت و مربی سابق باشگاه استقلال تهران، در رابطه با ابزی روز گذشته استقلال اظهار کرد: با توجه به اتفاقات امسال و ۹۰ دقیقه بازی که از تیم دیدیم به نظر من استقلال فاقد یک بزرگ‌تر درون تیم است. البته شاید برخی بگویند بازیکنانی نظیر غفوری، حسینی و… که فصل های گذشته هم دراین تیم حضور داشتند حالا بزرگ‌تر تیم هستند اما منظور من از بزرگ‌تر یک رهبر و لیدر است و استقلال کنونی درون و بیرون زمین رهبر ندارد.

رسانه امیدبخش omidresan.ir

وی ادامه داد: در درون زمین یعنی بازیکنی که بتواند تیم را در همه خطوط جمع کند و یک بازیساز باشد.

همدانی همچنین افزود: نمی‌دانم چرا مدیریت باشگاه امید ابراهیمی را نمی‌خرد، استقلال به چنین بازیکنی نیاز مبرم دارد که بتواند تیم را درون زمین هدایت کند. حالا آنهایی که منتظری را فراری دادند بیایند و بگویند اگر او در بازی با ماشین سازی حضور داشت استقلال این گل را می‌خورد؟

به گزارش امیدرسان، مربی اسبق تیم استقلال تهران با انتقاد از اینکه چرا استراماچونی بدون مترجم بوده است گفت: استقلال به لحاظ مدیریتی هم در بیرون از زمین مشکل دارد، نمونه اش هم همین بدون مترجم ماندن استراماچونی در یک بازی رسمی.

وی تصریح کرد: آقای زرینچه در مصاحبه ای گفته بود هنوز به مربیگری فکر می کند، در حالی که کار سرپرست اجرایی است و تکلیف زرینچه با خودش مشخص نیست.

وی خطاب به مدیران استقلال گفت: آقایان، استقلال باشگاه بزرگی است، اگر شما افراد کوچکی هستید ببینید میلیونها هوادار را که خون دل می خورند. لذا تیم به لحاظ مدیریتی باید تقویت شود.

هافبک پیشین تیم استقلال تهران خاطرنشان کرد: استراماچونی مربی بزرگ و با دانشی است، اما باید ابزار را برای موفقیت داشته باشد، امیدوارم با تقویت تیم و خرید بازیکنی مثل ابراهیمی بتوانیم نقاط ضعف تیم را برای آینده پوشش بدهیم.

رسانه امیدبخش omidresan.ir

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا