تهیه وسایل آموزشی برای ۱۰۰ هزار دانش‌آموز /مردم فقط ۱۰روز زمان دارند

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، مسئولان وزارت نیرو در روزهای اخیر تاکید کرده اند ۱۵ شهریور ماه آخرین مهلت حذف قبوض کاغذی است که با این وجود این هشدار مشترکان برق تنها ۱۰ روز برای حذف قبوض کاغذی فرصت دارند.

به گزارش امیدرسان، اردکانیان وزیر نیرو از قطع سالانه ۱۲ هزار درخت برای تهیه قبوض کاغذی خبر داد و گفت: از محل کاغذی که در این راستا صرفه‌جویی می‌شود برای ۱۰۰ هزار دانش‌آموز در مناطق محروم وسایل آموزشی تهیه می‌شود.

Omidresan.ir

وی بیان کرد: قبوض برق در برخی از استان‌ها به طور کامل و صد در درصد حذف شده و مشترکان باقی مانده باید به سرشماره‌های اعلام شده شناسه قبض خود را ارسال کنند.

بنا براین گزارش به گفته مسئولان حدود ۸۰ درصد از مشترکین برق که بالغ بر ۳۰ میلیون مشترک می‌شود اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کرده اند ولی حدود ۶ میلیون مشترک هنوز اقدامی را برای ثبت اطلاعات انجام نداده اند.

روش‌های حذف قبوض کاغذی

اگر میخواهید اقدام به ثبت مشخصات خود در سامانه اعلامی کنید باید بدانید اولین روش برای حذف قبوض کاغذی برق ارسال *۱*شناسه قبض# به سرشماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ است که مشترکان می‌توانند از طریق آن اطلاعات خود را در سامانه ثبت و پس از آن قبوض خود را به صورت الکترونیک دریافت کنند.
همچنین شهروندان تهرانی می‌توانند به صورت اختصاصی با ارسال شناسه قبض*۱ به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ اطلاعات قبض خود را در قالب پیامک دریافت کنند

روش دیگر هم این است که مشترکان تهرانی با مراجعه به سایت، سامانه ۱۵۲۱ و اپلیکیشین همراه تهران نیز نسبت به ثبت اطلاعات خود می‌توانند اقدام کنند تا از ابتدای مهرماه با حذف کامل قبوض کاغذی با مشکلی روبرو نگردند.

مستاجران نگرانی نداشته باشند

به گزارش امیدرسان، مستاجران نیز بعد از نقل مکان می‌توانند شناسه قبض به همراه ستاره دو را به سرشماره اعلامی پیامک کنند تا دیگر قبض شماره شناسه منزل یا مکان قبلی برای آنها ارسال نشود. سپس می‌توانند شناسه قبض محل جدید خود را به همراه ستاره یک پیامک کنند تا قبض محل جدید را دریافت کنند.

امیدرسان رسانه امیدبخش

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا