تفاوت نایلون دسته موزی و دسته تقویت چیست ؟

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، کیسه های دسته‌دار پلاستیکی از متداول‌ترین محصولاتی است که تمام فروشگاه ها و مشاغل‌های مختلف برای سهولت در حمل و نقل از آنها استفاده می کنند.

در بین پلاستیک های دسته دار نمونه‌های دسته موزی و دسته تقویت از طرفداران زیادی برخوردار است که امکان حمل و نقل محصولات سنگین وزن به همراه ظاهر جذاب را بر آورده می کند.

در این مطلب از مقالات پایگاه خبری امیدرسان، به یکی از متداول ترین سوالاتی که در رابطه با پلاستیک‌های دسته دار می‌پرسند یعنی تفاوت نایلون دسته موزی و نایلون دسته تقویت می پردازیم.

تفاوت نایلون دسته موزی و دسته تقویت چیست؟

فرایند تولید پلاستیک دسته تقویت کاملا مشابه فرایند تولید نایلون دسته موزی می باشد، تنها با این تفاوت که پس از تولید، چاپ و پانچ دسته موزی در یک مرحله جداگانه، تکه های پلاستیکی در قسمت دسته لمینت حرارتی می شود که موجب افزایش کیفیت و تحمل وزن بیشتر نایلون دسته تقویتی می شود.

نایلون دسته موزی با ضخامت متداول ۶۰ الی ۷۰ میکرون به راحتی تا ۱۰ کیلو گرم وزن را تحمل می کند اما نایلکس دسته تقویت قادر به تحمل وزن های بالاتر تا حد معمول 25 کیلوگرم یا بیشتر می باشد.

بررسی روش های تولید و دوخت پلاستیک دسته تقویت و موزی

برای تولید کیسه های دسته موزی و دسته تقویت و دیگر پلاستیک های دسته دار از فرایند های دوخت و کاست سازی که در زیر قید می کنیم پشتیبانی می شود.

  • ته دوخت بغل کاست
  • ته دوخت بدون کاست
  • بغل دوخت ته کاست
  • بغل دوخت بدون کاست

فرایند تولید کیسه های دسته دار سه طرف کاست کاملا متفاوت بوده و با اجرت های ۲ برابری نسبت به دیگر روش‌های تولید قید شده امکان پذیر می باشد.

دیگر مدل های پلاستیک دسته دار چیست ؟

شرکت بسپار نگار به غیر از نایلکس و نایلون دسته تقویت، تولید کننده انواع نایلون و نایلکس طرح دار چاپی و ساده بدون محدودیت با توجه نیاز و درخواست مشتری در انواع زیر می باشد.

  • نایلکس دسته رکابی ته دوخت (انواع شفاف، شیری، رنگی و چاپی)
  • نایلون دسته زنبیلی (دسته بندی یا بند دار)
  • نایلون و نایلکس دسته تقویت
  • نایلون و نایلکس دسته موزی

نایلون دسته موزی و تقویت رنگی

کیسه های دسته موزی که به صورت بدون چاپ رنگی تولید می شود برای کاربرد های بسته بندی یا چاپ های دستی (سیلک) به صورت وسیع مورد استفاده قرار می گیرد.

کیسه های دسته موزی رنگی خام در اغلب موارد برای چاپ های دستی یا همان سیلک در تعداد های محدود چاپ از ۱۰۰ تا ۵۰۰۰۰ عددی مورد استفاده قرار می گیرد. 

برای رنگی کردن پایه مواد اولیه پلی اتیلنی، افزودنی مستربچ با مواد اولیه مخلوط می شود که در نهایت باعث ایجاد پوشش رنگی بر سطح پلاستیک می شود. پالت رنگی و تنوع رنگبندی های مستربچ بسیار گسترده است، به همین ترتیب محدودیتی در رنگبندی تولید نایلون وجود نداشته امکان ثبت سفارش کیسه پلاستیکی دسته موزی رنگی در بی شمار رنگبندی وجود دارد.

میزان تحمل وزن نایلون دسته موزی نسبت به تقویت

نایلون دسته موزی به طور معمولی بین ۵ الی ۱۰ کیولگرم قابلیت تحمل وزن را داشته و برای وزن های بالاتر امکان پارگی از قسمت دسته وجود دارد اما نمونه های دسته تقویت مکان تحول وزن بالاتری را داشته و تا سقف ۲۰ کیلوگرم تحمل وزن ضمانت می شود.

فرایند طراحی و چاپ روی نایلون دسته موزی و تقویت

پس از انجام فرایند طراحی فایل لایه باز و ساخت کلیشه مرحله چاپ فرا می رسد، شرکت بسپار نگار تمام دستگاه های مخصوص چاپ روی فیلم های انعطاف پذیر پلیمری و غیر پلیمری را در خط تولید خود موجود داشته و با فرایند ها و قیمت های متفاوت امکان انجام خدمات چاپ را در اختیار شما قرار می دهد.

دستگاه ها، مشخصات و روش های چاپی قابل پشتیبانی در شرکت بسپار نگار شامل موارد زیر می شود.

  • دستگاه چاپ فلکسو سیلندر مرکز ۸ رنگ عرض ۱۵۰ سانتی متر با کلیشه ژلاتینی دیجیتال : این دستگاه چاپی دقت، کیفیت، جزئیات و تفکیک رنگی بسیار بالایی داشته و به دلیل امکان چاپ روی تمام فیلم های انعطاف پذیر پلیمری و غیر پلیمری معروف و شناخته شده است.
  • دستگاه چاپ فلکسو استک ۴ رنگ عرض ۱۳۰ سانتی متر با کلیشه ژلاتینی آنالوگ : این دستگاه چاپی نسبت به نمونه های فلکسو دارای تعداد رنگ های محدود تر و تفکیک رنگی کمتری است، اما قابلیت چاپ دو طرفه داشته و هزینه ساخت کلیشه اقتصادی تری دارد.
  • چاپ سیلک (دستی) : در این روش از شابلون استفاده شده و عملیات چاپ به صورت دستی انجام می شود. این روش چاپی برای سفارشاتی که دارای حجم پایینی است مورد استفاده قرار می گیرد. برای سفارشات چاپی ۱۰۰ الی ۵۰ هزار عدد این روش چاپی پیشنهاد می شود.

    به اطلاع خوانندگان محترم می رسانیم این محتوا تبلیغاتی بوده و پایگاه خبری امیدرسان، دخل و تصرفی در محتوای آن ندارد

    امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا