تعداد جلسات بلیچینگ دندان + مدت زمان هر جلسه

درمان سفید کردن دندان و بلیچینگ دندان معمولاً می تواند به طور متوسط ​​2-3 جلسه طول بکشد، اما این زمان ممکن است بسته به وضعیت اولیه دندان های فرد، میزان سفیدی مورد نظر و روش درمان متفاوت باشد.

جلسات بلیچینگ دندان را می توان با ژل های سفید کننده مخصوصی که روی سطح دندان ها اعمال می شود یا با منابع نوری مانند لیزر انجام داد.

همچنین هر جلسه معمولا بین 30 دقیقه تا 60 دقیقه طول می کشد. به این حال این مدت زمان نیز ممکن است متفاوت باشد.

در بلیچینگ دندانپزشکی ژل سفید کننده روی دندان ها زده می شود و با اثر مواد موثره رنگ دندان ها روشن می شود. اثر درمان با مدت زمان استفاده از ژل سفید کننده و واکنش دندان ها مشخص می شود.

نتایج ماندگاری سفید کردن دندان معمولا با عواملی مانند عادات غذایی فرد و سیگار کشیدن ممکن است بر میزان ماندگاری نتیجه تاثیر بگذارد. بنابراین مراقبت منظم از دندان و رعایت توصیه های دندانپزشک حائز اهمیت است.

خمات بلیچینگ و سفید کردن دندانها در مراکز دن دانپزشکی مختلفی در نقاط مختلف تهران می شود. دندانپزشکی ولنجک یکی از دندانپزشکی های شمال تهران و منطقه 1 تهران است که خدمات بلیچینگ دندان را در کنار سایر خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی ارائه می دهد.

گفته می شود پس از فرآیند سفید کردن دندانها، به خصوص در هفته های اول، لازم است از موادی که باعث تغییر رنگ دندان ها می شوند، مانند چای، قهوه، آب آلبالو، سیگار اجتناب شود. در هفته های اول، دندان ها در برابر عوامل خارجی آسیب زاتر خواهند بود. موفقیت بلندمدت سفید کردن دندان ها به طور مستقیم با مراقبت از دندان و میزان مصرف نوشیدنی های رنگی مرتبط است.

با افزایش سن، دندان ها نیز تغییر می کنند. رنگ لثه تغییر می کنند، دندان ها زرد می شوند و ممکن است ضعیف تر هم شوند. از طرفی چای، سیگار، قهوه، شکر و غیره محصولات باعث ایجاد لکه روی دندان می شوند، که زردی دندانها امروزه با روش هایی مانند بلیچینگ دندان در دندانپزشکی یا منزل قابل رفع شدن است.

بلیچینگ خانگی

یکی دیگر از روش های سفید کردن دندان ها ، بلیچینگ خانگی است. فرآیند سفید کردن بیشتر از سفید کردن کلینیکی طول می کشد. این فرآیند بسته به تغییر رنگ روی سطح دندان بین 5 تا 7 روز طول می کشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا