خبر خوب اجتماعی: ایجاد اسکان موقت برای‌ ترنس‌های تهرانی

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اظهار کرد: برای پذیرش افراد بی‌خانمان، هیچ مشکل ظرفیتی وجود ندارد. حتی برای ترنس‌ها نیز فضای ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

احمد احمدی صدر درباره اختصاص فضایی برای اسکان موقت ترنس‌ها اعلام کرد: همه ظرفیت‌ها برای اسکان موقت و پذیرش افراد بی‌خانمان در کلانشهر تهران آماده است.

در این ایام سردسیر، تمامی امکانات برای پذیرش افراد بی‌خانمان فراهم است و از شهروندان خواهش می‌کنیم که در صورت مواجهه با افراد بی‌سرپناه، با تماس به شماره ۱۳۷ آنان را به سمت مراکز ما راهنمایی کرده و از سرما در امان نگه دارند.

وی تأکید کرد: ما آمادگی داریم تا هر کسی که به نوعی بی‌خانمان باشد و سرپناهی ندارد، را پذیرا باشیم و هیچ گونه مشکلی در ظرفیت‌های ما وجود ندارد.

احمدی صدر در مورد پذیرش ترنس‌ها نیز اظهار کرد: برای این گروه از افراد، فضای ویژه‌ای فراهم شده است. همکاری با وزارت بهداشت جهت ایجاد زیرساخت و فضای لازم برای اسکان ترنس‌ها صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: شهروندان می توانند با اطمینان به اطلاعات افراد بی‌سرپناه و سایر موارد با تماس به شماره ۱۳۷ دسترسی یابند.

گشت‌های فوریت خدمات اجتماعی نیز پس از اعلام موارد، به منظور انتقال افراد بی‌سرپناه به مددسراها، فعالیت می‌کنند. ۳۲ گشت حامی شهر در سراسر تهران در حال خدمت‌رسانی می‌باشند.

امیدرسان ، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا