خبر خوب از بنیاد مستضعفان؛ معاینه ۷۵۰ نفر در قالب پویش «حال خوب علوی» در اهواز

در راستای کمک به بهبود وضعیت بهداشتی مناطق کم‌برخوردار اهواز و همزمان با پویش حال خوب علوی ، جهادگران پزشکی به مدت 3 روز در مناطق کم برخوردار اهواز حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی این اردوی جهادی توسط گروه جهادی سنگرسازان جوان و با همراهی پزشکان داوطلب، خدمات پزشکی رایگان در حوزه‌های دندانپزشکی، چشم‌پزشکی و زنان و زایمان به ساکنان مناطق محروم ارائه کرد.


اکبر سواری مدیر گروه جهادی سنگرسازان جوان خوزستان در این حضوص گفت: در طول برگزاری این اردوی جهادی، بیش از ۷۵۰ نفر از ساکنان مناطق عین دو، شهرک اهواز، گلدشت و چند منطقه دیگر تحت پوشش خدمات پزشکی قرار گرفتند.


وی افزود: این خدمات شامل ۳۰۰ مورد معاینه و درمان دندانپزشکی، ۳۰۰ مورد چشم‌پزشکی، و ۱۵۰ معاینه در حوزه زنان و زایمان بود. همچنین ۸۰ عینک رایگان نیز به مراجعه‌کنندگان اهدا شد.


پویش حال خوب به همت بنیاد علوی، با هدف ارائه خدمات بهداشتی رایگان و ارتقاء سطح سلامت در مناطق محروم کشور اجرا می‌شود. این پویش تلاش می‌کند تا از طریق برگزاری اردوهای جهادی و ارائه خدمات بهداشت و درمان، از جمله جراحی، دندانپزشکی، و معاینات تخصصی به نیازهای درمانی مناطق کم‌برخوردار پاسخ دهد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا