خبر خوب؛ اجرای ۱۲۱ هزار تُن آسفالت در معابر جنوب تهران 

شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: با شروع مدیریت جدید شهری از شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۳ و با توجه به اینکه منطقه یکی از مناطق کم‌برخوردار بوده در حوزه نگهداشت معابر، ۱۲۱ هزار و ۵۰۰ تُن آسفالت در سطح معابر این منطقه اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، ضا سیفی اظهار کرد: از این حجم آسفالت‌ریزی در سطح معابر منطقه، ۹ هزار و ۴۰۰ تُن به صورت لکه‌گیری، ۳۵ هزار و ۷۰۰ هزار تُن به صورت روکش دستی و نیمه مکانیزه و ۷۸ هزار و ۳۰۰ تُن به صورت مکانیزه در سطح معابر اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات بهسازی انهار در مدت ذکر شده، افزود: با توجه به فرسودگی انهار برخی معابر، در سه سال گذشته، ۴۵ هزار و ۸۰۰ مترمربع طول عملیات بهسازی انهار و احداث کانیو و جمع‌آوری شبکه فرعی آب‌های سطحی اجرا شده است.

سیفی به عملیات پیاده‌روسازی در این مدت اشاره کرد و یادآور شد: برای تردد بهتر و ایمن‌تر وضعیت رفت و آمد شهروندان و با بررسی‌های کارشناسی شده، در این مدت ۵۴ هزار و ۴۰۰ مترمربع عملیات پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی ویژه توان‌یابان در سطح معابر منطقه انجام شده که با توجه با قیاس ۱۰ سال گذشته، این مساله رکوردی بی‌سابقه بوده است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا