خبر خوب فناوری: ۲۵ جوان برتر فارس در حوزه‌های مختلف مشخص شدند

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، به مناسبت برگزاری یک مراسم رسمی با حضور مسئولان استان فارس از جمله نماینده ولی فقیه در این استان و مدیرکل ورزش و جوانان، ۲۵ نفر از جوانان برتر استان فارس در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی انتخاب و تجلیل شدند.

در بخش فیلم، مهدی محرابی و احسان دهقانی، و در بخش ادبیات، سجاد حیدری قیری، نسرین علوی نیا و رضا طبیب‌زاده، در بخش کارآفرینی، محمد صداقتی جهرمی و لیلا کشاورزی، و در بخش ورزش، زینب حسن‌پور، مهتاب نبوی و میثم جوانانی بودند که انتخاب و تجلیل شدند.

در بخش علمی و در زمینه دانش‌بنیان، سید علیرضا موسویان و مهرزاد نام‌آور، و در بخش فعالیت‌های جهادی، ستاره نصرالهی، اکبرپور، احسان بردبار و فاطمه غیاثی نیز به عنوان جوانان برتر تجلیل شدند. همچنین، در زمینه موسیقی، محمدصادق حسین‌زاده، آرش منور صادق و فرید اوجی به عنوان جوانان برتر انتخاب شدند.

علاوه بر این، محمد سیاره، مریم مرادی و دانیال طهماسبی نژاد به عنوان کنش‌گران رسانه‌ای و فرید آوجی در زمینه موسیقی، و میثم شمس در حوزه فعالیت‌های اجتماعی تقدیر شدند. همچنین، فاطمه غیاثی به عنوان تنها زن برگزیده در زمینه دانش‌بنیان تجلیل شد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا