خبرخوب اجتماعی: مراسم سالگرد و پخش خیرات برای پدر، بانی آزادی 6 پدر شد

به گزارش پایگاه خبری امید‌رسان، خانواده‌ی محترم صادق حبشی، پدر بزرگواری که به خاطر ایثار و خیرات فراوانشان در گذشته، جایگاه ویژه‌ای در دل مردم داشتند. این خانواده در آغازین لحظات سالگرد درگذشت پدر معظم خود، تصمیم به اقدامی بسیار نیکو و انسانی گرفتند.

در جایی که خانه‌شان از نعمت پدر محروم شده بود و حاصل ایثارات و خیرات پدرشان مرحوم، آنها را به دنبال همدردی و همدلی با خانواده‌هایی می‌کشاند که سال‌هاست با خسارت و چالش‌هایی بی‌پایان به دنبال رفع بدهی و آزادی از زندان هستند.

این خانواده بزرگوار به جای برگزاری مراسم سالگرد و پخش خیرات برای پدرشان، تصمیم به انجام اقدامات عملی و موثر گرفتند. با هزینه‌ی ۱۰۰ میلیون تومان، این خیرات برای پدر مرحوم به کار گرفته شد و بدهی مالی ۶ نفر از زندانیان این خانواده را تسویه کرد. این اقدام نیکو باعث آزادی این افراد پس از سال‌ها زندانی شد و روزی روشنی به زندگی آنها بازگشت.

این نخبه‌ی خانواده با این اقدام انسانی و خیرخواهانه، نمونه‌ای شایسته از همدردی و همبستگی در جامعه بوده و نشان داده‌اند که حتی در لحظات دشوار، همواره می‌توانیم به یکدیگر کمک کنیم و نوری امید و مهربانی را در زندگی فراهم آوریم.

امید‌رسان، رسانه امید‌بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا