خبر خوب اقتصادی: نوشیدنی زمزم جایگزین ۲ برند جهانی نوشابه در منطقه شد

به گزارش پایگاه خبری امید‌رسان، شرکت زمزم ایران، پس از انجام صادرات به بحرین، کویت، قطر و امارات، در حال حاضر با صادرات ۴۰ کانتینر نوشابه شامل کولا، پرتقالی و لیموناد به عمان، رکورد جدیدی را در این زمینه به ثبت رسانده است. این اقدام نشان از توسعه فعالیت‌های شرکت در بازارهای منطقه خلیج فارس، به خصوص در عمان دارد.

صادرات بیش از ۴.۲ میلیون قوطی نوشابه زمرم به عمان در فاز اول و مذاکره برای صادرات ثابت ماهانه ۷۰ کانتینر، نشان از بازگشت قدرتمند زمزم به بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس، به ویژه عمان است.

با ایجاد نمایندگی رسمی فروش در عمان و همچنین انجام مذاکرات برای راه‌اندازی خط تولید مشترک محصولات زمزم در عمان، انتظار می‌رود حجم صادرات نوشابه ایرانی به عمان و مناطق اطراف به شدت افزایش یابد.

تحریم‌های مردمی برخی برندهای جهانی نوشابه در منطقه باعث افزایش تقاضا برای محصولات زمزم شده و عودت این شرکت به بازار عمان پس از یک مدت توقف (از سال ۲۰۱۸) را امکان‌پذیر کرده است. تعرفه ۶۵ درصدی اعمال شده بر محصولات زمزم توسط وزارت بهداشت و گمرک عمان، چالش‌هایی را برای شرکت ملی ایرانی ایجاد کرده بود، اما با توجه به کیفیت و طعم مطلوب محصولات زمزم، این شرکت توانسته است با وجود رقبا، سهم بازار قابل توجهی را در عمان به خود اختصاص دهد.

شایان ذکر است که فهرستی از برندهای تجاری مشهور که در جنگ علیه مردم غزه حمایت کرده‌اند، اخیراً تدوین شده و در آن دو شرکت نوشابه‌سازی چندملیتی نیز جا دارند.

امیدرسان، رسانه امید‌بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا