در دوره مذاکره چه اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌گیرد؟

در دوره مذاکره چه اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌گیرد؟

موقعیتی را تصور کنید که با یک فرد وارد مذاکره شده‌اید و اطمینان داشته‌اید که با امکانات و مهارت‌هایی که دارید، به راحتی می‌توانید بر موقعیت مورد نظر پیروز شوید و به اهداف خود برسید. اما پس از پایان مذاکره، نه تنها در کار خود موفق نشده‌اید، بلکه مشکلات و چالش‌هایی را نیز به وجود آورده‌اید. این مثال ساده دقیقا عدم تسلط شما را بر فنون مذاکره نشان می‌دهد. به همین دلیل، دوره مذاکره یکی از دوره‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند از تمامی جلسات و مذاکرات خود به نتایج مثبتی برسید. در کنار این دوره، حضور در دوره مدیریت استراتژی و همینطور دوره زبان بدن نیز می‌تواند بسیار مفید باشد.

مفهوم مذاکره، انواع آن و گام‌های قبل مذاکره

اولین چیزی که در دوره مذاکره مورد توجه قرار می‌گیرد مفهوم مذاکره است. در این بخش، به شما آموزش داده می‌شود که مذاکره چیست و به چه موقعیتی مذاکره گفته می‌شود. همچنین، شما باید با گام‌هایی که قبل از مذاکره مهم هستند، آشنا شوید که تمامی این موارد در دوره کذاکره پوشش داده می‌شوند. توانایی برقراری ارتباط مؤثر با دیگران یکی دیگر از مواردی است که در این دوره با آن آشنا می‌شوید.

قوانین جهانی مذاکره

برای اینکه بتوانید در دوره مذاکره به موفقیت برسید، باید با قوانین جهانی مذاکره آشنایی داشته باشید. همچنین، شناخت برمودای مذاکره یا مغناطیس انسانی اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند به افراد کمک کند گام‌های موثری را برای مذاکره بردارند و به موفقیت برسند. موارد دیگری که در دوره مذاکره پوشش داده می‌شوند شامل تنوع پیام‌ها و اشتباهات در مذاکره هستند. تمامی این اطلاعات بسیار مهم هستند و شناخت هر یک می‌تواند به افراد کمک کند نتایج مناسبی را از مذاکرات خود بدست بیاورند و به موفقیت‌های زیادی برسند.

دوره مدیریت استراتژی چقدر طول می‌کشد؟

دوره مدیریت استراتژی چقدر طول می‌کشد؟

دوره مدیریت استراتژی دوره‌ای است که به کسب و کارها جهت می‌دهد و سبب می‌شود که آنها بتوانند به اهداف خود نزدیک شوند. همچنین، باید بدانید که این دوره می‌تواند به کنترل و مدیریت چالش‌ها کمک کند و اجازه نمی‌دهد که شرایط نامساعد به کسب و کار آسیب‌ وارد کنند و آن را از پا بیاندازند. دوره مدیریت استراتژی معمولا چند ماه طول می‌کشد و افراد باید زمان کافی را به یادگیری اختصاص دهند تا بتوانند به موفقیت برسند. این دوره دارای مزایای بسیار زیادی است و می‌تواند افراد را در مسیری قرار دهد که بتوانند چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنند.

آیا مدیران باید در دوره زبان بدن شرکت کنند؟

زبان یکی از راه‌های ارتباطی با دیگران است. اما تحقیقات نشان می‌دهند که افراد از طریق روش نگاه کردن، مدل حرکت دادن دست و پا، حرکت چشم‌ها و اندام‌های دیگر با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. شناخت این موارد می‌تواند به شما کمک کند تا بدانید که مشتری چه احساسی دارد و چگونه باید تعاملات خود را ادامه دهید. مدیران می‌توانند با شرکت در دوره زبان بدن به مزیت‌های زیادی دست پیدا کنند. در بسیاری از موارد، نیازی نیست که آنها به صورت مستقیم با کارمندان خود صحبت کنند، زیرا با شناخت حرکات و زبان بدن می‌توانند به احساسات واقعی کارمندان خود پی ببرند و بر سازمان و اتفاقات آن تسلط کافی داشته باشند.

برای شرکت در دوره مذاکره به کجا مراجعه کنیم؟

برای شرکت در دوره مذاکره به کجا مراجعه کنیم؟

بهتر است بدانید که برای شرکت در این دوره‌ها باید به یک مرکز معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید. «موسسه فرهنگی هنری آکام یاران اندیشمند» مجوز رسمی‌اش را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است و با نام تجاری «مدرسه کسب و کار آیا» فعالیت دارد. این آموزشگاه یک آموزشگاه مهارتهای فردی و توسعه کسب و کار است که وظایف اصلی آن آموزش روشهای ایده‌پردازی، راه‌اندازی و ارتقای کسب و کار، پرورش مهارتهای مذاکره و فروشندگی حرفه‌ای برای رشد افراد و سازمان‌ها است. در همین راستا، اساتید با تجربه دانشگاهی در کنار یکدیگر جمع شده‌اند تا با برگزاری دوره‌های مختلف در زمینه ارتقا و رشد کسب و کار، مذاکره و فروشندگی حرفه‌ای، زبان بدن و چهره شناسی، مدیریت و مهندسی فروش، کارآفرینی و مدیریت رهبری، سخنوری و فن بیان، تدوین برنامه بازاریابی، هوش هیجانی و مدیریت احساسات و مدیریت و رشد کسب و کار به رشد افراد در زمینه‌های مختلف کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا