خبر خوب پزشکی: درمان قطعی آرتروز با یک لوسیون ایرانی

به گزارش پایگاه خبری امید رسان ، یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه داروسازی با بهره‌گیری از تخصص متخصصان ایرانی، محصولی با عنوان لوسیون دریفا (DORIFA) را به بازار عرضه کرده است که برای درمان سندرم مچ دست، آرتروز، و دردهای مفاصل از جمله تونل کارپال مفصل مچ دست استفاده می‌شود.

مسعود ره‌افروز، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان آنا فارمد، درباره این محصول گفت: لوسیون دریفا به شکل ریزمولکولی عمل کرده و سریعاً در عضلات جذب می‌شود، باعث افزایش خونرسانی به عضلات می‌شود و منجر به ریلکس شدن عضلات، کاهش فشار در اطراف اعصاب و کاهش اسپاسم و درد در این نواحی می‌شود.

این لوسیون دانش‌بنیان ایرانی به عنوان یک درمان کاملاً گیاهی مورد استفاده قرار گرفته و برای بهبود و درمان آرتروز گردن، زانو، ستون مهره‌ها، پاها، دردهای مفاصل ناشی از سیاتیک، سندروم تونل کارپال مچ دست، انگشت‌ها و اسپاسم‌ها مفید است.

ره‌افروز تأکید کرد: لوسیون دریفا، که در زمان دوره مصرف دو ماه اثرگذاری خود را نشان می‌دهد، به عنوان یک محصول دانش‌بنیان ایرانی به زودی در سایت آمازون عرضه خواهد شد. این محصول تاکنون به کشورهایی چون کردستان، عراق، افغانستان، گرجستان، آلمان، کنیا، سوئد، و… صادر شده است.

از جمله ویژگی‌های این لوسیون می‌توان به ترکیب منحصر به فرد روغن اصطرک و روغن کنجد اشاره کرد. این دو عنصر، اسیدهای چرب طبیعی را در ترکیبات خود دارند که نقش مهمی در تسکین درد ایفا می‌کنند. همچنین، حاوی آنزیم‌های سازنده کلاژن و الاستین است که به تقویت غضروف و نرم شدن مفاصل کمک می‌کند.

پایگاه خبری امید رسان ، رسانه امید بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا