خبر خوب اقتصادی : احیای بیش از ۱۶۵ واحد تولیدی راکد از دستاوردهای دولت سیزدهم در استان سمنان

بازسازی و فعال‌سازی بیش از ۱۶۵ کارخانه متوقف شده در استان سمنان

به گزارش پایگاه خبری امید رسان ، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، در یک نشست دوستانه و توضیحی با مسئولان و مربیان پیش‌دبستانی شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه که در محل سالن کنفرانس‌های یادگار امام (ره) در استانداری سمنان برپا شده بود، بیان داشت: سمنان به عنوان یک استان دانشگاهی با درصد بالایی از سواد در مقایسه با میانگین کشوری شناخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این افتخار به دست آمده از زحمات مستمر، عاطفی و شبانه‌روزی معلمان است که از دوره پیش‌دبستانی شروع شده و در طول دوران تحصیلی مختلف ادامه یافته است.

استاندار سمنان تأکید کرد: مهم است که کوشش شود تا کودکان در ارتباط با مربیان خود احساس آرامش و امنیت کنند، که در این زمینه نقش شما در بازتاب این حس بسیار مهم است.
هاشمی بر اهمیت نقش مربیان در پرورش ابتدایی هر فرد تأکید کرد و گفت این مسئولیت بسیار مهم و حیاتی است. او همچنین به موفقیت‌های دولت سیزدهم و رهبری آیت‌الله رئیسی در دو و نیم سال گذشته اشاره کرد و گفت: استان سمنان با کسب بیش از ۴۰ شاخص ممتاز در سطح کشور، جایگاه برجسته‌ای به دست آورده است. از جمله این موفقیت‌ها می‌توان به انتخاب شهر سمنان به عنوان یکی از پایتخت‌های کشور، عضویت در اتحادیه جاده ابریشم، بازسازی بیش از ۱۶۵ واحد صنعتی تعطیل شده و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید اشاره کرد.

استاندار تأکید کرد که به دستور مقام معظم رهبری، هر فردی در جامعه که با اقشار مختلف ارتباط دارد، باید مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب کند. او از مربیان خواست با شرح دادن دستاوردهای اخیر، افراد را به حضور در انتخابات تشویق کنند.

هاشمی با اشاره به اهمیت حضور گسترده معلمان و سایر اقشار جامعه در انتخابات، اظهار داشت: این حضور پرشور می‌تواند پاسخ قاطعی به اظهارات بی‌اساس دشمنان جمهوری اسلامی ایران باشد. او ابراز امیدواری کرد که با مشارکت فعال مردم در پای صندوق‌های رأی، اهالی استان بر این حضور ارزشمند خود افتخار کنند.

پایگاه خبری امید رسان ، رسانه امید بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا