خبر خوب اقتصادی؛ ارائه یک هزار و ۵۲۴ مورد خدمات تخصصی در چهارماه نخست سال ۱۴۰۳ توسط شرکت حفاری ایران

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، شرکت حفاری ایران از ارائه 1524 مورد خدمات تخصصی به شرکت های تقاضا کننده و کارفرمایی در چهار ماه ابتدای 1403 اطلاع داد.

به گفته عبدالله ویسی آرا از ابتدای سال جاری تا کنون عملکرد این مدیریت از نظر تعداد عملیات رشدی 1/5 درصدی و از نظر درآمدی به نسبت سال گذشته 46 درصد افزایش داشته است .

ویسی آرا افزود : از مزیت های منحصر به فرد شرکت ملی حفاری ایران در میان شرکت های صاحب نام فعال جهان می توان به خدمات یک پارچه ای اشاره کرد که به طورهم زمان با عملیات حفاری چاه های نفت وگازانجام شده است . عملیاتی چون: حفر چاه های توسعه ای ، توصیفی ، اکتشافی و چاه های تعمیری تکمیلی که در حال بهره برداری به شرکت های تقاضاکننده و پروژه های حفاری شرکت می باشد.

بنا بر اظهار ویسی آرا ، 809 مورد از مجموع خدمات صورت گرفته در موقعیت های عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ، 320 مورد شرکت نفت مناطق مرکزی ، 42 مورد شرکت نفت فلات قاره ، یک مورد به مدیریت اکتشافی شرکت ملی نفت ایران و 452 مورد به سایر شرکت های بخش خصوصی و پروژه ها اختصاص یافته است.

به گفته مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران، این خدمات شامل مواردی چون : 573 عملیات تزریق پذیری ، 482 عملیات سیمان کاری ، 131 عملیات لوله گذاری چاه ، 125 عملیات آزمایش چاه با ساق مته ، 79 عملیات لوله مغزی سیار ، 48 عملیات اسیدکاری ویژه و گسترده ، 35 عملیات آزمایش چاه با ساق مته ، 13 عملیات نصب آویزه ، انجام 18 عملیات ویژه و کامل حفاری با هوا و ثبت 1170 متر حفاری به این روش و 18 عملیات ویژه حفاری به شیوه زیر فشار تعادل اشاره کرد.

همچنین ایشان اولیت نخست برنامه ریزی در دست اقدام این مدیریت را توجه به بهبود شرایط کار و نیروهای انسانی جهادگر،نوسازی و بازسازی ناوگان با هدف ارائه با کیفیت و به موقع خدمات به شرکت های کارفرما معرفی کرد و افزود: با توجه به شمار درخواست های شرکت های تقاضاکننده و تلاش کارکنان ماهر این مجموعه ، پیش بینی می شود تا پایان سال شاهد رشدی قابل توجه در عملکرد بخش فنی و تخصصی شرکت باشیم.

امیدرسان،رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا