خبر خوب از بنیاد علوی؛ 1300 خدمت رایگان به ساکنان شهرستان آوج با اجرای پویش حال خوب

با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و همزمان با پویش حال خوب و کمک به ارتقاء سلامت ساکنان مناطق کم برخوردارآوج، بیش از 500 نفر از ساکنان این شهرستان به طور رایگان 1300 خدمت رایگان دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، این اردوی جهادی سه‌روزه با مشارکت گروهی از پزشکان و کادر درمانی، به ارائه انواع خدمات درمانی در حوزه‌های مختلفی چون چشم‌پزشکی، شنوایی‌سنجی و مامایی پرداخت.


در این اردوی جهادی علاوه بر معاینات تخصصی، خدماتی نظیر آموزش بهداشت، غربالگری سلامت زنان، بهداشت کودک، مشاوره روان‌شناسی، توانبخشی، بینایی‌سنجی و خدمات پاراکلینیک از جمله تزریقات، سرم‌تراپی و نوار قلب نیز به افراد کم‌برخوردار منطقه ارائه کرد.


همچنین توزیع ۲۵۰ قلم داروی رایگان و اهدا عینک به افراد نیازمند از دیگر اقدامات انجام‌شده در این اردو بود .
پویش حال خوب که با مشارکت گروه‌های جهادی و کادرهای پزشکی و درمانی در مناطق کم‌برخوردار اجرا می‌شود، به دنبال آن است تا خدمات پزشکی رایگان را به ساکنان این مناطق ارائه دهد و به بهبود وضعیت بهداشت و سلامت جامعه کمک کند.


در قالب این پویش، خدمات متنوعی همچون ویزیت رایگان در تخصص‌های مختلف پزشکی، مشاوره‌های بهداشتی، غربالگری بیماری‌ها، توانبخشی، و توزیع دارو و عینک برای افراد نیازمند ارائه می‌شود.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا