خبر خوب؛ بنیاد علوی 1000 خدمت سلامت رایگان به اقشار کمتر برخوردار آق قلا ارائه کرد

در ادامه پویش حال خوب بنیاد علوی، گروه جهادی پزشکی مشکات با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیش از 1000 خدمت سلامت رایگان به اقشار کمتر برخوردار شهرستان آق قلا در استان گلستان ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، حسن ساور چمنی مسئول گروه جهادی مشکات در گفت وگویی اظهار کرد: در این اردوی سه روزه خدمات متعدد دندان‌پزشکی، ویزیت متخصص زنان و زایمان، متخصص اطفال، متخصص داخلی، ویزیت نفرولوژی، ویزیت اپتومتریست، ویزیت پزشک عمومی، غربالگری فشار خون و دیابت، متخصص تغذیه و روانشناسی انجام شد.
وی با بیان اینکه تمامی خدمات ارائه شده با حمایت بنیاد علوی و به صورت رایگان انجام شد، گفت: برای دسته از بیمارانی که به تشخیص پزشک نیاز به دارو و عینک نیاز داشتند، نیز خدمات به صورت رایگان ارائه شد.
ساور چمنی این توضیح را نیز داد که به منظور رعایت بهداشت دهان و دندان توسط کودکان و نوجوانان، ضمن ارائه آموزش های لازم ، به آنها مسواک و خمیردندان رایگان اهدا شد.
وی افزود: در روند ویزیت و درمان بیماران، ممکن بود افرادی نیاز به معالجات بیشتر و یا تکمیل درمان داشته باشند و به همین دلیل آنها به مراکز دولتی معرفی شدند.
یادآور می شود: بیش از یکصد هزار نفر از اقشار کمتر برخوردار کشور در ماه های گذشته از خدمات رایگان گروه های جهادی پزشکی با حمایت بنیاد علوی بهره مند شده اند و این رقم تا پایان شهریور ماه به بیش از 120 هزار نفر خواهد رسید.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا