خبرخوب فرهنگی: بازگشایی نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور وزیر

به گزارش پایگاه خبری امید‌رسان، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور وزیر فرهنگ افتتاح شد. در مراسم گشایش این نمایشگاه که در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به همراه فرشاد مهدی پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ، به همراه اصحاب هنر و رسانه حضور داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنان خود در این مراسم اظهار کرد: خوشحالم که یکی دیگر از مسائل معطل‌مانده در حوزه فرهنگ و هنر با حضور اصحاب رسانه امروز بازگشایی شده است. امروز ۴۵۰ رسانه در این نمایشگاه حاضر شده‌اند که برای من و همکارانم افتخار است. از تمام مهمانان، از جبهه مقاومت، حماس، جهاد اسلامی و دیگر دوستان و اصحاب رسانه، صاحبان اصلی این نمایشگاه تشکر می‌کنم. عذرخواهی می‌کنم اگر در اجرای این رویداد به مشکلاتی برخورد کرده‌ایم و این استقبال بیش از اندازه مایه مباهات ماست.

وی ادامه داد: از کتابی که امروز رونمایی شد، آماده حمایت هستیم و امیدوارم که تمام اصحاب رسانه با کمال سربلندی، افتخارات مردم ایران و آینده درخشان پیش رو را به خوبی ترسیم کنند.

در پایان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمامی حاضران در این نمایشگاه تشکر کرد و اظهار داشت که تلاش برای ارتقاء فرهنگ و هنر در کشور ادامه خواهد یافت.

پس از ۶ سال وقفه، فردا یکشنبه، درهای مصلی تهران برای بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران دوباره باز می‌شود. این دوره از نمایشگاه با شعار “نجستم همیشه جز از راستی” از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰ برای اهالی رسانه در دسترس خواهد بود. افتتاح این نمایشگاه امروز توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می‌گیرد.

بیش از ۶۰۰ موسسه خبری، خبرگزاری، روزنامه و انسان‌رسانه در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت. علاوه بر بخش مربوط به مطبوعات و رسانه‌های برخط، پنج بخش ویژه نیز برنامه‌ریزی شده است. در این بخش‌ها، نشست‌های تخصصی، رونمایی از کتاب “دانشنامه مطبوعات ایران” و جلسات ویژه انتخابات از جمله برنامه‌های این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

امید‌رسان، رسانه امید‌بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا