خبرخوب سیاسی: خبر مهم مقام بلندپایه ارتش درباره جدیدترین تجهیزات نظامی

به گزارش پایگاه خبری امید‌رسان، یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری ارتش، شامل ۳ فروند pc۶، ۴ فروند سوخو ۲۴، یک فروند ایلوشین و ۳ فروند c۱۳۰، در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز، توسط متخصصان و نخبگان این پایگاه بازآماده شدند و با حضور امیر سرتیپ واحدی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شدند.

امیر سرتیپ حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم به مناسبت تبریک اعیاد شعبانیه، قدردانی از تلاش‌های کارکنان فنی و متخصص این پایگاه را به عمل آورد و اظهار خرسندی کرد. او افزود: شما بزرگواران باوجود کمبودها و تحریم‌ها نشان دادید که می‌توانید کارهای بزرگی انجام دهید و پای انقلاب و رهبری ایستاده‌اید.

واحدی به دلیل “کارنامه خوب” دلیرمردان نیروی هوایی ارتش در دوره دفاع مقدس و در جبهه مقاومت ابراز افتخار کرد و با تشکر از خلبانان تیز پرواز و جوانان برومند این نیرو، از اجرای عملیات‌های متعدد و مختلف در روزهای اول جنگ با دشمن خبر داد. او تأکید کرد: “این کارها با دستان پرتوانمند شما متخصصان انجام شده و دست همه‌ی شما را با افتخار می‌بوسم، چرا که شما غیورمردان نشان دادید که یک سرباز مخلص و پشتیبان ولایت هستید.

واحدی همچنین در خصوص حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: دشمن تلاش دارد انتخابات را کمرنگ جلوه دهد؛ چراکه هدفش نابودی کشورمان است و باید مواظب جنگ ترکیبی دشمن باشیم.

امید‌رسان، رسانه امید‌رسان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا