خبرخوب اجتماعی: پویش سراسری جامعه پزشکی  برای حضور پر شور مردم در انتخابات 11 اسفند

به گزارش پایگاه خبری امید‌رسان، کمپین ملی «#نسخه_حضور» با هدف تشویق عموم مردم به شرکت گسترده در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری توسط اعضای جامعه پزشکی ایران راه‌اندازی شده است.

این کمپین شامل پزشکان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خانواده‌های کارکنان نظام سلامت است که به منظور دعوت از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات به پا خاسته‌اند.

اعضای جامعه پزشکی از جمله پزشکان، کادر درمانی، اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی و خانواده‌های آنها، با نوشتن پیام‌ها و متون انگیزشی بر روی نسخه‌های پزشکی و انتشار آنها در شبکه‌های اجتماعی داخلی و پلتفرم‌های خبری، به دعوت از مردم برای حضور فعال و هماهنگ در انتخابات پیش رو می‌پردازند.

این کمپین همزمان در مراکز مختلف وزارت بهداشت، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی آغاز به کار کرده است، و پزشکان و کادر درمانی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، اساتید و اعضای جامعه پزشکی می‌توانند با ارسال پیام‌های انگیزشی خود، مردم را به شرکت گسترده در انتخابات دعوت نمایند.

فعالیت این کمپین تا ۱۰ اسفند ماه ادامه خواهد یافت و تنها یک روز پیش از برگزاری انتخابات به پایان می‌رسد.

معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و شعبه‌های خبری آن در سراسر دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، در این کمپین مشارکت داشته و آماده دریافت و انتشار متون و پیام‌های انگیزشی هستند تا صدای جامعه پزشکی را به گوش همه برسانند و مردم را برای حضور پرنشاط در انتخابات ترغیب کنند.

امید‌رسان، رسانه امید‌بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا