پویش حال خوب بنیاد علوی به شهرستان اردل رسید

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، با آغاز پویش حال خوب بنیاد علوی؛ از ابتدای مردادماه امسال، حضور گروه های متعدد جهادی پزشکی در مناطق کمتر برخوردار کشور از جمله شهرستان اردل پررنگ تر شده است.

گروه جهادی شهید مهدی مولانیا از استان تهران با سفری دو روزه به روستای سخت گذر آلیکوه از توابع شهرستان اردل نسبت به مداوای مراجعین اقدام کرد.

این گروه جهادی که با حمایت بنیاد علوی تمامی خدمات تخصصی را با حضور پزشکان مجرب خود را رایگان ارائه می دهد از همکاری بسیج جامعه پزشکی نیز بهره مند شد.

رئیسی، مسئول گروه جهادی شهید مهدی مولانیا تهران گفت: دور بودن روستا از مرکز، فقدان متخصص و هزینه های رفت و آمد مشکلاتی را برای مردم این منطقه جهت مراجعه به پزشک فراهم کرده بود که با حضور این گروه جهادی تمام تلاش ها براین بود تا خدمت رسانی خالصانه و به صورت رایگان باشد.

وی افزود: از ابتدای امسال هفت گروه جهادی پزشکی و درمانی با حضور در مناطق کمتر برخوردار شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری به اقشار کمتر برخوردار انواع خدمات را ارائه کرده اند.

گروه های جهادی در حوزه مراقبت های دهان و دندان انواع خدمات شامل ویزیت، ترمیم، پروتز، عینک و …را با حمایت بنیاد علوی به صورت رایگان ارائه می دهند.

آموزش‌ها و مراقبت های پیش از بارداری، مراقبت‌های حین بارداری و پس از بارداری، مراقبت های نوزاد، ارائه مکمل‌های غذایی و دارویی، تجهیزات زایمانی و تامین هزینه ایاب و ذهاب و اسکان برای مادران ساکن مناطق دورافتاده از دیگر اقدامات موسسه سلامت بنیاد علوی در حوزه سلامت مادران است.

مراقبت های پزشکی از مادران باردار و شیرده هم اکنون در 170 شهرستان هدف در حال انجام است.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا