خبر خوب از یزد؛ اهدای ۲ هزار گلدان گل به مدارس

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد: برای ایجاد ایجاد روحیه مطلوب در دانش‌آموزان، اجرای دیوار نگاره و اهدای ۲ هزار گلدان گل به مدارس شهر یزد انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، محمد سعید کاشفی اظهار کرد: با توجه‌به فرارسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس، امسال سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با برنامه‌ریزی لازم اجرای طرح استقبال از ماه مهر (ستاد مهر) را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان این که سه اکیپ طراحی و دیوارنگاره‌های آموزشی در سطح مدارس شهر به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار مشغول به فعالیت هستند، ابراز کرد: این مهم بر اساس تقاضای مدارس و بررسی و امکان‌سنجی توسط کارشناسان سازمان صورت می‌پذیرد تا بتواند فضایی مطلوب (شاداب) را برای دانش‌آموزان این شهر رقم بزند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد افزود: از دیگر اقدامات سازمان در طول مدت اجرای طرح استقبال از مهر، درخواست‌های ساماندهی و هرس درختانی است که به سازمان اعلام شده است؛ که در پنج گروه عملیاتی مجزا و در مناطق پنجگانه برنامه‌ریزی و از ۱۵ شهریور تا ابتدای مهر ساماندهی باغچه‌ها و هرس سبز درختان منتهی به مدارس صورت پذیرفته است.

کاشفی افزود: با نواختن زنگ سال تحصیلی جدید، سازمان روز اول مهر را با اهدا بیش از ۲ هزار گلدان گل به مدارس ابتدایی سطح شهر آغاز نمود تا با اهدای آن در شادی و سرزندگی دانش‌آموزان سهیم شدیم.

وی به طرح ابتکاری اهدا لوح آموزشی کاشت درختان به مدارس اشاره کرد و افزود: برای اولین‌بار در سطح شهر یزد ضمن اهدا گل و گلدان، لوح نحوه کاشت درختان مطابق با فرآیند درسی مدارس به مدیران اهدا شد تا زمینه‌ساز فرهنگ درختکاری در این‌خصوص شود.

کاشفی در پایان افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد آمادگی کامل دارد تا در صورت اعلام همکاری مدارس، برنامه‌های آموزش کاشت نهال، بذر و گونه‌های گیاهی را در محل مجتمع تولید گل‌وگیاه سازمان برای دانش‌آموزان برگزار کند و همچنین از مدیران مدارس دعوت کند تا در مراسم روز درختکاری پیش رو به همراه دانش‌آموزان شرکت نمایند.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا