خبر خوب از بنیاد علوی؛ بیش از 1000 نفر از ساکنان روستاهای بردسکن مداوا شدند

همزمان با پویش حال خوب علوی، بیش از 1000 نفر از اقشار کم برخوردار روستاهای کاسف و کبودان شهرستان بردسکن در استان خراسان رضوی از خدمات رایگان پزشکی بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، گروه پزشکان متخصص 15 نفره قرارگاه شهید مهدی مولانیا به مدت سه روز با سفر به نقاط محروم بردسکن و استقرار در این مناطق انواع خدمات پزشکی ارائه کردند .

همچنین این گروه جهادی پزشکی در این اردو ضمن ویزیت چشم حدود 300 نفر، 10 عمل جراحی انجام دادند.


ویزیت سلامت و غربالگری 155 نفر از بانوان مراجعه کننده، ارائه خدمات پزشکی عمومی، پوست و مو، روانشناس، آموزش بهداشت دهان و دندان و اهدای مسواک به یکصد نفر، اهدای 100 عینک رایگان از دیگر خدمات ارائه شده توسط این گروه جهادی پزشکی بود.


در طول برگزاری این اردوی جهادی پزشکی ، پزشکان متخصص شامل پوست، زنان و زایمان، مامایی، تغذیه، طب اسلامی، روانشناس، پزشک عمومی، جراح چشم و چشم پزشکی و داروخانه سیار بیماران نیازمند را به صورت رایگان ویزیت کردند.


ویزیت سلامت و غربالگری 155 نفر از بانوان مراجعه کننده، اهدای 100 عینک رایگان ، آموزش بهداشت دهان و دندان و اهدای مسواک به 100 نفر از دیگر خدمات ارائه شده توسط این جهادگران پزشکی با حمایت بنیاد علوی بود.


پویش «حال خوب» به همت بنیاد علوی با هدف تقویت سرمایه های اجتماعی و ایجاد حال خوب در نقاط کمتر برخوردار سراسر کشور اجرا می شود. این پویش در حوزه های سلامت، آموزش، اشتغال و عمرانی برگزار می شود.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا