خبر خوب از بنیاد علوی؛ امسال سه هزار شغل در استان همدان ایجاد می شود

در راستای توانمند سازی محرومان با توجه به فرامین مقام معظم رهبری(دامت برکات) بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سه هزار اشتغال در مناطق محروم و کم برخوردار ایجاد می کند.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، مرتضی هوشیار مجری بنیاد علوی در استان همدان در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه همدان با اشاره به فعالیت های این بنیاد در حوزه اشتغالزایی، یادآور شد: در سال ۱۴۰۲یک هزار شغل در استان همدان ایجاد کردیم.
مجری بنیاد علوی در استان همدان با بیان اینکه با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری(دامت برکات) باید به سمت توانمندی اقتصادی محرومان گام برداریم، افزود: امسال متعهد به ایجاد سه هزار اشتغال در مناطق محروم و کم برخوردار هستیم.
وی با اشاره براینکه در روستاهای هدف به دنبال ایجاد شغل برای همه محرومان هستیم، افزود: سال گذشته یکهزار میلیارد ریال به خانواده های کم بضاعت کمک شده است.
مجری بنیاد علوی در استان همدان ادامه داد: تلاش می کنیم با توزیع وام های قرض‌الحسنه به سمت ایجاد اشتغال پایدار برای افراد کم درآمد و ضعیف جامعه برویم.
وی با اشاره به قرار گرفتن در آسنانه سال تحصیلی گفت: طی روزهای آینده ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر تقدیم دانش آموزان محروم خواهد شد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا