خبر خوب اجتماعی: مدال طلا و نقره مسابقات جهانی آشپزی بر گردن دانشجوی دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبری امید‌رسان، معصومه رجبی، دانش‌آموخته دوره دکترای رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، در رویداد جهانی مسابقات آشپزی سال ۲۰۲۴ که در محل نمایشگاه بین‌المللی لاهور، پاکستان و با مشارکت ۱۵ کشور برپا شد، توانست در بخش ارائه غذای انفرادی با عرضه باقلوای قزوین به عنوان یک دسر، نشان طلا و عنوان اول را از آن خود کند.

رجبی همچنین در رقابت‌های بخش غذای انفرادی با تقدیم غذای قیمه نثار قزوین که به عنوان یکی از غذا‌های بنیادین و معتبر ایرانی شناخته می‌شود، موفق به کسب مدال نقره و جایگاه دوم شد. علاوه بر این، او در بخش تیمی با ارائه‌ی غذا‌های نوین و سنتی ایرانی نظیر کشک بادمجان به عنوان ورودی، قیمه نثار قزوین به عنوان غذای اصلی و باقلوای قزوین به عنوان دسر، موفق به کسب مدال نقره و رتبه دوم شد.

رجبی اظهار داشت که هدف او از حضور در این مسابقات جهانی، نمایش و معرفی فرهنگ غنی و غذا‌های اصیل ایرانی، ضمن حفظ خلوص و طعم منحصر به فرد آن‌ها به جامعه جهانی بوده است. او ابراز خرسندی کرد که توانسته است نام ایران را در میان نخبگان جهانی این عرصه مطرح سازد. این مسابقات شاهد حضور داوران و آشپزهای برجسته‌ای از کشورهایی چون آلمان و فرانسه بودند که به عنوان داوران در این رویداد نقش آفرینی کردند.

امید‌رسان، رسانه امید‌بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا