خبر خوب؛ هزینه ۴۰ هزار میلیارد ریالی برای توسعه زیر ساخت های شهرک های صنعتی استان

۴۰ هزار میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در ۲ سال گذشته، هزینه و بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان برطرف شده است.


رسول سواری افزود: در این مدت بیش از صد طرح عمرانی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی بیش از ۱۰۰ طرح دیگر نیز آغاز شده و امیدواریم این طرح‌ها تا پایان ۱۴۰۴ به بهره برداری برسد.


وی گفت: تمامی طرح‌های زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان تا سال آینده عملیاتی و اجرایی خواهد شد و هیچگونه عملیات زیرساختی که تا سال ۱۴۰۰ تشکیل شد باقی نخواهد ماند.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان با بیان اینکه در حوزه زیرساختی به‌دنبال راه‌اندازی شهرک‌های تخصصی هستیم، ادامه داد: می‌توان از ظرفیت‌های صنفی و کارگاهی موجود در شهرک‌های صنعتی برای فعالیت هدفمند، هدایت علمی و راه اندازی شهرک‌های تخصصی بهره گرفت.


۸۰ شهرک صنعتی مُصوب در اصفهان وجود دارد که از این تعداد ۷۵ شهرک عملیاتی شده و در حال واگذاری است.


تاکنون ۵۰ درصد از شهرک‌های صنعتی این استان به ظرفیت نهایی خود رسیده‌اند و هم‌اینک بیش از ۱۷۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مُصوب و فعال استان اصفهان مشغول کار هستند.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا