خبر خوب؛ ساخت ۱۸.۵ کیلومتر خط انتقال آب خیرآباد شهرستان دشتستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از ساخت ۱۸.۵ کیلومتر از خط انتقال آب خیرآباد شهرستان دشتستان خبر داد و این خط انتقال آب شرب هفت روستا با ۲ هزار و ۳۷۸ خانوار و هشت هزار و ۲۰۲ نفر جمعیت را تحت پوشش قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، ابوالحسن عالی افزود: این طرح به‌عنوان یکی از طرح‌های شاخص آبرسانی در حوزه روستایی استان بوشهر است که در بهبود وضعیت تأمین آب شرب روستا‌های هدف نقشی قابل‌توجه و مهم ایفا می‌کند.
وی اظهار داشت: طرح نوسازی و توسعه خطوط انتقال و توزیع آب شرب یکی از اولویت‌های راهبردی این استان برای بهبود وضعیت آبرسانی در استان است که با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی عملیاتی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: این طرح در ۱۹۴ روستا در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست ساخت است که شمار قابل‌توجهی از آنها به سرانجام رسیده و موجب افزایش سطح رضایت‌مندی مشترکان شده است.
وی گفت: استان بوشهر با وجود کاهش چشمگیر منابع آبی به‌دلیل خشکسالی‌های پیاپی توانست تابستان امسال را با کمترین چالش ممکن سپری کند.
عالی بیان کرد: با وارد مدار شدن آب‌شیرین‌کن‌های جدید در استان، وضعیت تأمین آب شرب استان بوشهر متحول می‌شود و پایداری بسیار خوبی در تامین آب شرب مشترکان ایجاد خواهد شد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا