خبرخوب؛ احیا، توسعه و ایجاد 845 واحد صنعتی در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان ،محمد مهدی برادران در سفر به خوزستان بیان کرد : افزایش ظرفیت ۵۷۰ واحد صنعتی و احیای ۲۴۵ واحد صنعتی در سه سال اخیر در استان خوزستان از اقدامات صورت گرفته  است.

وی با بیان اینکه ۳۰ واحد صنعتی دیگر نیز در ۳۰ روز آینده به چرخه تولید برخواهد گشت، ادامه داد: احیای ۳۰ واحد صنعتی در ۳۰ روز آینده از جمله آخرین خدمات دولت سیزدهم در خوزستان است.

معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهارکرد: بدون احتساب روز‌های تعطیلی، روزانه یک واحد صنعتی خوزستان در دولت سیزدهم احیا، افزایش ظرفیت و یا ایجاد شده است.

وی افزود: ۸۰ هزار فرصت شغلی در بخش صنعتی خوزستان در سه سال گذشته به همت دولت سیزدهم ایجاد شد.

برادران گفت: فرصت‌های شغلی بخش صنعت کشور در دولت سیزدهم به هشت میلیون و ۴۰۰ هزار نفر افزایش یافت که سهم صنعت در اشتغال کشور به ۳۰ درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد: ایجاد شهرک‌های تخصصی، غذایی و سلولزی از جمله هدف گذاری دولت سیزدهم در خوزستان بود که در این راستا کار‌های بزرگی انجام شده است.

معاون وزیر صمت تکمیل صنایع پایین دست را از اولویت‌های دولت سیزدهم در خوزستان دانست و اظهارکرد: مجوز احداث پنج پتروپالایشگاه، ۶ شهرک صنعتی جدید و همچنین ایجاد شهرک صنعتی شیمیایی و صنایع پایین دست پتروشیمی در خوزستان طی سه سال اخیر صادر و پیگیری شد.

برادران با بیان اینکه استقبال از تشییع شهدای خدمت به علت خدمات خالصانه آیت الله رئیسی به مردم بود، گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در استان‌های مختلف قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی این شهید گرامی است.

معاون وزیر صمت، یکی از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید را قانع نبودن به ظرفیت تولید کنونی دانست و بیان کرد: رئیسی در تمام بازدید‌ها از واحد‌های صنعتی همواره توسعه ظرفیت‌های تولید آن واحد را مطالبه می‌کرد و علاوه بر دستور لازم به دستگاه‌ها برای هموار کردن تحقق این مهم، تیم‌های ویژه‌ای برای پیگیری مشکلات بخش صنعت به آن واحد‌های صنعتی اعزام می‌کرد.

وی با اشاره به راه اندازی چهلم خدمت به پاس گرامیداشت رئیس جمهور شهید در کشور افزود: آیین‌های چهلم خدمت، فرصتی برای قدرشناسی از خدمات رئیسی و گره گشایی از واحد‌های صنعتی در یک ماه باقی مانده دولت سیزدهم است.

دولت سیزدهم به علت عملکرد دولت قبل، با مشارکت سیاسی کم تحویل رئیسی شد و پیش بینی می‌شود رکورد مشارکت سیاسی به علت خدمات گسترده دولت سیزدهم در هشتم تیرماه شکسته شود.

وی ادامه داد: خدمت با کرامت و مردم داری ۲ ویژگی بارز شهید جمهور بود و خواست مردم از رئیس جمهور آینده استمرار این مسیر است.

معاون وزیر صمت با اشاره به بیش از هشت سفر رئیس جمهور به خوزستان گفت: رئیسی بیشترین سفر را به خوزستان داشت که این نشان از اهتمام جدی ایشان به این استان است.

امیدرسان ، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا