خبر خوب اداره گاز؛ بهسازی مصارف گاز ۵۱ مرکز بهداشتی و درمانی استان آذربایجان شرقی

در تداوم بهسازی و بهینه‌سازی مصارف گاز استان آذربایجان شرقی و جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملّی و باهدف قراردادن جامعه بهداشتی و درمانی، موتورخانه‌های حدود ۵۱ مرکز زیرمجموعه علوم پزشکی استان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال بهینه‌سازی‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، فیروز خدایی سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، گفت: بر اساس نتایج پایش مصارف گاز استان، برخی از موتورخانه‌های مراکز بهداشتی و درمانی و آموزشی علوم پزشکی نیازمند اصلاحات اساسی برای جلوگیری از هدررفت گاز طبیعی بوده که این مراکز در اولویت طرح بهینه‌سازی قرار گرفته‌اند.

 وی افزود: طرح بهسازی موتورخانه‌ها شامل خانه‌ها و مراکز بهداشتی، بهداری‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز اورژانسی، بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی علوم پزشکی بوده که در کلان‌شهر تبریز و ۷ شهرستان در زیربنایی بالغ بر ۳۰۲ هزار مترمربع عملیاتی شده است.

 خدایی در خصوص سایر پروژه‌های بهینه‌سازی موتورخانه در حوزه بهداشتی و درمانی اظهار کرد: استانداردسازی و بهینه‌سازی ۲۷ مرکز دیگر در حال اجرا بوده و ۲۳ مورد نیز در مرحله عقد قرارداد هستند.

 سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه بهینه‌سازی موتورخانه‌ها اقدامات چشمگیری اجرایی شده و انتظار دارد مشترکین محترم با ثبت‌نام در این طرح، علاوه بر بهره‌مندی از مزیت کاهش هزینه‌ها و گازبهای مصرفی، نقشی مهمی نیز در حفظ گاز طبیعی داشته باشند.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا