خبر خوب سلامت؛ بیش از ۳۰۰ نفر از روستائیان آستارا رایگان ویزیت شدند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا گفت: طرح ویزیت رایگان در روستاهای شهرستان آستارا با هدف کم کردن آلام مردم انجام می شود که در اجرای این طرح به مناسبت هفته وحدت بیش ۳۰۰ نفر ویزیت شدند و داروی مورد نیازشان رایگان تامین شد.

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، حسین احمدی در حاشیه اجرای طرح ویزیت رایگان روستائیان اظهارکرد: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت پویش ویزیت رایگان با حضور پزشکان متخصص عمومی، جراح عفونی، اطفال، خانواده، مامایی، تیم بسیج جامعه پزشکی شهرستان و کارشناسان سلامت روان در روستای کوته کومه لوندویل آستارا با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بسیج سازندگی سپاه ناحیه آستارا برگزار شد.

وی افزود: اجرای طرح «مردم یاری» که همه ساله چندین نوبت و به مناسبت‌های مختلف در مناطق مرزی اجرا می‌شود مورد استقبال خوب مرزنشینان قرار گرفته و از این رو این اقدام خداپسندانه اجتماعی با تلاش مضاعف مرزداران در روستاهای مرزی و کم برخوردار اجرا می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان آستارا با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی در ایام مختلف سال با هدف کمک به حفظ سلامت همگانی در روستاها و مناطق کمتر برخوردار شهرستان خدمات پزشکی ارائه می‌دهد، ادامه داد: در طرحی که امروز در روستای کوته کومه برگزار شد، بیش از ۳۰۰ نفر از اهالی ویزیت شدند و داروی رایگان به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفت.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است.

این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا