خبر خوب پزشکی؛ ارائه 800 خدمت درمانی با حمایت بنیاد مستضعفان به اقشار کمتربرخوردار فریدون شهر

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، با اجرای پویش حال خوب بنیاد علوی، گروه جهادی پویندگان راه سلامت، اقشار کمتر برخوردار شهرستان فریدون شهر در استان اصفهان را مداوا کردند.

مسعود رجبی مسئول گروه جهادی پویندگان راه سلامت گفت که در این اردوی دو روزه 800 خدمت رایگان با حمایت بنیاد علوی ارائه شد.

وی گفت: خدمات ارائه شده شامل 550 خدمت دندانپزشکی و آموزش پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان، 150 خدمت چشم پزشکی و 80 خدمت زنان بوده است که با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و به صورت رایگان بود.

مسئول گروه جهادی پویندگان راه سلامت با تاکید براینکه افراد نیازمند به درمان های خاص به مراکز تخصصی ارجاع داده شدند، افزود: در این اردو همچنین خدماتی نظیر جراحی چشم؛ اهدا عینک، مسواک و خمیر دندان به صورت رایگان ارائه شد.

پویش «حال خوب» به همت بنیاد علوی با هدف تقویت سرمایه های اجتماعی و ایجاد حال خوب در نقاط کمتر برخوردار سراسر کشور اجرا می شود. این پویش بر آن است که حال خوب را به مردم عزیز و شریف مناطق کم برخوردار و مناطق هدف بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با همراهی موسسات تابعه بنیاد علوی و کمک گروه های جهادی پزشکی هدیه کند.

پویش حال خوب در سراسر کشور در حوزه های سلامت، آموزش، اشتغال و عمرانی و همچنین با حضور ماهانه 20 الی 30 گروه تخصصی جهادی پزشکی در حال اجرا است و این گروه ها خدمات تخصصی را به صورت رایگان به مردم ارائه خواهند داد.

امیدرسان، رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا