خبر خوب اجتماعی: اعزام نوزاد 2 ماهه همدانی با جت فالکون اورژانس به تهران

به گزارش پایگاه خبری امید‌رسان، مدیر اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد که یک نوزاد دو ماهه از همدان با پرواز جت فالکن اورژانس در عرض ۳۰ دقیقه به تهران منتقل شده است.

با استناد به اطلاعات منتشر شده توسط دفتر روابط عمومی مرکز پیش بیمارستانی اورژانس و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی همدان، شکوهی توضیح داد: در روز شنبه، ۵ اسفندماه، پس از هماهنگی‌های انجام شده توسط واحد نظارت بر مراقبت‌های درمانی برای انتقال نوزاد دو ماهه به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) در تهران جهت دریافت خدمات تخصصی، لازم به ذکر است که جت فالکن اورژانس برای نخستین بار در استان همدان به پرواز درآمد.

وی افزود: این بیمار ابتدا با آمبولانس از بیمارستان اکباتان به فرودگاه همدان منتقل شد و پس از آن، ظرف مدت ۳۰ دقیقه توسط جت فالکن اورژانس به تهران اعزام و به بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) تحویل داده شد.

مدیر اورژانس ۱۱۵ استان تأکید کرد که هزینه انتقال هوایی بیمار بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان بوده است، اما هیچ هزینه‌ای از بیمار گرفته نشده و کلیه خدمات توسط اورژانس ۱۱۵ به صورت رایگان ارائه شده است.

او خاطرنشان کرد که این عملیات به عنوان یک تلاش تیمی و با همکاری نزدیک سازمان اورژانس کشور و ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

امید‌رسان، رسانه امید‌بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا