خبر خوب از دزفول: بهره برداری از ورزشگاه  ۱۵ هزار نفره دزفول بعد از 21 سال

به گزارش پایگاه خبری امید‌رسان، ورزشگاه شهید مجدیان دزفول پس از ۲۱ سال وقفه، با حضور مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید. ساخت این ورزشگاه به سال ۱۳۵۰ برمی‌گردد و عملیات تخریب و بازسازی آن در سال ۱۳۸۱ آغاز شده بود. رییس اداره ورزش و جوانان دزفول اظهار کرد: در مدت ۱۹ سال، این طرح با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی مواجه بوده و در ۲ سال اخیر نیز ۳۵ درصد باقی‌مانده انجام شده است.

خادمعلی تهذیبی افزود: بازسازی و تکمیل ورزشگاه شهید مجدیان با همکاری پنج شرکت پیمانکاری و اعتبار بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ انجام شده و آماده بهره‌برداری شده است. متاسفانه در سال ۱۳۸۱، تصمیم به تخریب این ورزشگاه گرفته شد و این اقدام منجر به فاجعه در ورزش دزفول شد که حل آن تا ۲۱ سال به طول انجامید.

تهذیبی افزود: پس از انتصاب بنده به عنوان مدیر ورزش و جوانان دزفول، تمام ظرفیت‌های شهرستان و استان برای تکمیل این طرح بهره گرفته شد. برای گره گشایی از موانع تکمیل طرح، فشار‌های سنگینی به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و مجموعه مدیریت ورزش در دزفول وارد شد. سرانجام پس از ۲۱ سال، آرزوی جوانان و ورزشکاران دزفول به ثمر نشست و بزرگترین ورزشگاه شمال خوزستان آماده بهره برداری شد تا رویداد‌های مهم ورزشی را میزبانی کند.

امید‌رسان، رسانه امید‌بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا