خبر خوب از بهره‌مندی مردم سیستان از نعمت گاز/۱۰۰ درصد برنامه‌های گازرسانی به این استان به انجام رسید

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان توسعه و ارتقاء ظرفیت گاز رسانی به اقصی نقاط کشور یکی از موضوعات مهمی بود که در سالیان اخیر به آن توجه شد و هر سال وضع گازرسانی به مناطق محروم و صعب العبور بهتر شد. در این خصوص خبر خوب و امیدبخش این است که به گفته رضا نوشادی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز: در سال گذشته هدف‌گذاری شرکت مهندسی و توسعه گاز تزریق گاز به ۱۰۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال گاز جدید بود که در مجموع این تزریق به ۱۰۶۷ کیلومتر خط لوله جدید گاز انجام شد.

درباره این خبر خوب باید توضیح داد که در شرکت مهندسی و توسعه گاز، سال قبل به عنوان سال سیستان و بلوچستان نامگذاری شد و بیش از ۵۰ درصد از افتتاح‌های شرکت مذکور در این استان بود.

در ابتدای سال ۱۴۰۱، ۲۲۰ کیلومتر خط لوله گاز از زاهدان تا زابل افتتاح شد. در اواسط سال، ما پروژه ایرانشهر-پالیزان-خاش را به طول ۲۵۳ کیلومتر افتتاح شد.

همچنین تزریق گاز به پروژه ۲۹۰ کیلومتری ایرانشهر به چابهار نیز انجام شده که البته هنوز به صورت رسمی افتتاح نگردیده است. با این اوصاف ۱۰۰ درصد برنامه‌های گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۱ به انجام رسیده است.

خبر خوب دیگر را اینجا بخوانید: خبری خوب از افتتاح ۸۰۰ خانه در هرمزگان/ عید در خانه خودمان هفت‌سین پهن می‌کنیم

با اجرای این پروژه‌ها، تقریبا تمامی شهرهای بزرگ این استان به جز سراوان تحت پوشش گازرسانی قرار گرفته‌اند و در سال جاری تمرکز بر گازرسانی به شهرهای کوچک‌تر است.

بنابراین در تکمیل این خبر خوب و امیدبخش باید گفت که در سال گذشته هدفگذاری شرکت مهندسی و توسعه گاز تزریق گاز به ۱۰۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال گاز جدید بود که در مجموع به ۱۰۶۷ کیلومتر خط لوله جدید این تزریق گاز انجام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا