خبر خوب فرهنگی: خواننده پاپ کشور”رضا صادقی” برای کودکان کار می خواند

به گزارش پایگاه خبری امید‌رسان، رئیس سازمان خدمات اجتماعی و مشارکت‌های شهروندی شهرداری تهران اعلام کرد که به مناسبت جشن‌های شعبانیه، کنسرت بدون هزینه ای با اجرای «رضا صادقی» ویژه کودکان کار و خیابان در برج میلاد برگزار خواهد شد.

احمد احمدی صدر به مناسبت نزدیک شدن به نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت، حضرت امام مهدی(عج)، خبر از برگزاری این رویداد فرهنگی داد و توضیح داد که روز دوشنبه آینده، افزون بر یک هزار کودک کار و خیابانی در این جشن بزرگ در برج میلاد شرکت خواهند کرد و از نوای رضا صادقی، یکی از خوانندگان شناخته‌شده کشور، لذت خواهند برد.

او اضافه کرد که در همین راستا، مراسم‌های ویژه‌ای نیز در ۹ مرکز یاورشهر، ۳۷ مرکز پویاشهر و همچنین در مددسراهای سراسر ۲۲ منطقه شهری برپا خواهد شد.

احمدی صدر همچنین اشاره کرد که برنامه‌های خاصی برای ماه مقدس رمضان در دست اجرا است که به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد. یکی از برجسته‌ترین این برنامه‌ها، میهمانی افطاری با حضور بیش از ۵۰۰ کودک کار و خیابانی است که در مراکز پویاشهر برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: این میهمانی در ۲۳ اسفند، در سالن الزهرا (س) واقع در منطقه ۲۲ تهران برپا می‌شود و به مناسبت ایام درختکاری، کودکان کار و خیابانی به کاشت چندین نهال نیز خواهند پرداخت.

امید‌رسان، رسانه امید‌بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا