خبر خوب برای بازنشستگان: افزایش حقوق ها نهایی شد

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان فعالان صنفی بازنشستگان بیان کردند :پیگیری ها در این زمینه نشان میدهد که آیین نامه هم جهت با محوریت سازی حقوق بازنشستگان سازمان امور اداری واستخدامی در مرحله نهایی است .

پس از ثبت و نهایی شدن این آیین نامه باید برای اجراشدن ابلاغ شود.

در مرحله بعداحکام حقوقی جدید بازنشستگان صادرخواهد شد .

در روز گذشته اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشور نقل شده بود:

با توجه به برگزارنشدن مناقصه بیمه تکمیلی درمانی در سال 1403 و جهت تسهیل روند درمانی بیمه شدگان مشترک این صندوق ،، تا پایان اردیبهشت و مشخص شدن برنده مناقصه، جهت خدمات بستری، اعمال جراحی، رادیوتراپی، تهیه داروی بیماران خاص و همچنین شیمی درمانی در مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ معرفی‌نامه آنلاین صادر می‌شود

طی این اطلاعیه به افراد تحت پوشش خدمت بیمه تکمیلی درمان صندوق بازنشستگی کشوری گفته  شده است که با توجه به عدم ثبت مدارک در سامانه نرم افزاری بیمه، بیمه شدگان، اسناد ۱۴۰۳ را تا مشخص شدن شرکت بیمه برای سال ۱۴۰۳، نزد خود نگهداری کنند

در حال حاضر شرکت بیمه آتیه سازان حافظ با هدف تنظیم بازار کیفی بیمه تکمیلی درمان در سطح کشور بازنشستگان را بر عهده دارد.

همچنین پیش از این اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرده بود: مهلت پذیرش اسناد خسارت متفرقه درمانی سال ۱۴۰۲ صرفا تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۳ است.

از شرکت آتیه سازان خواسته شده تا این موضوع ضمن اطلاع رسانی به همه شعب و نمایندگی های آن شرکت در سراسر کشور، به شکلی برنامه ریزی شود که با همه مراجعان حداکثر همکاری صورت گرفته و موضوع به آنها اطلاع داده شود.

آیا در همه ی کشور ها بازنشستگان بیمه تکمیلی میشوند؟

در هر کشور ممکن است خدمات بیمه تکمیلی درمانی برای بازنشستگان آن کشور به صورت متفاوتی انجام شود.و همچنین سیستم های بیمه و نحوه ی خدمات رسانی نیز ممکن است متفاوت باشد.

اکثر کشور ها سامانه بیمه تکمیلی درمانی را برای بازنشستگان خود فراهم میکنند و توسط دولت یا صندوق بازنشستگی و همچنین شرکت های بیمه ارائه میشوند. هدف اصلی و مشترک این بیمه ها ارائه خدمات بهداشتیو درمانی بیشتر به بازنشستگان میباشد که در خارج محدوده بیمارستان ها و خدمات پایه ارائه میشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا