خبر خوب برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

خبر خوش برای متقاضیان نهضت ملی

به گزارش پایگاه خبری امیدرسان، معاون ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اعلام کرد: هدف این است تا دو ماه آینده از طریق ارسال پیامک به متقاضیان تمایل متقاضیان را نسبت به نوع ساخت در طرح نهضت ملی مسکن مشخص کنیم و سیاست گذاری در شهرها نیز اجرایی شود.

همچنین وی اضافه کرد: با توجه به استقبال گسترده از طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان ،برای تحقق برنامه های دولت در ساخت مسکن به میزان قابل توجهی نیازمند زمین هستیم.

ایشان توجه کردن به نوع ساخت و ساز را از مهم ترین هدف های 1403 برای تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن برشمردند و گفتند هدف این است تا دوماه آینده از طریق ارسال پیامک به متقاضیان تمایل متقاضیان را نسبت به نوع ساخت در طرح نهضت ملی مسکن مشخص کنیم و سیاست گذاری در شهرها نیز اجرایی شود.

از هر پنج نفر متقاضی جوان کشور یک نفر خوزستانی

 ثبت نام بیش از ۴۷ هزار متقاضی و تایید نهایی حدود ۱۱ هزار نفر از آنها در طرح جوانی جمعیت استان خوزستان. 

براساس این گزارش باید در مدت چهارسال 280هزار واحد مسکن در خوزستان ساخته شود.

خوب است بدانید ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای شهرهای صنعتی در استان خوزستان پیش‌بینی شده و مراحل ساخت اولین «صنعت شهر» کشور با سه هزار واحد در ماهشهر آغاز شده است.

  75هزار متقاضی که صاحب زمین شدند:

 مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون ۱۵ هزار قطعه زمین به مردم واگذار شده است.

مسعود بیات منش با اشاره به اینکه تعهد استان در طول چهار سال، ساخت یکصد هزار واحد مسکن حمایتی است بیان کرد: در این طرح، زمین به صورت ۹۹ ساله و رایگان در اختیار واجدین شرایط قرار گرفته و با پرداخت تسهیلات، کار ساخت و ساز توسط متقاضی انجام می شود.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال، مابقی ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می شود.

امیدرسان رسانه امیدبخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا