بهترین دریل های شارژی برای کارهای صنعتی

دریل های شارژی ابزار های کارآمد و بسیار کاربردی میباشند که در صنایع و رشته های مختلف افراد از این وسیله استفاده های فراوانی میکنند.

قبلا افراد برای باز یا بسته کردن پیچ و مهره ها از پیچ گوشتی استفاده میکردند  این کار ممکن است هم زمان برباشد و گاهی انجان نشدنی و باعث اذیت شدن فرد شود اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی دریل های شارژی وارد عرصه ی کاری صنایع مختلف شده اند و کار افراد را آسان تر کرده اند.

علاوه بر آن برای سوراخ کردن سطوح مختلف نیز از این وسیله استفاده میشود.

این ابزار به دلیل داشتن یک موتور قدرتمند به افراد در کارهای مختلف کمک های بسیر زیادی میکند.

 این وسیله میتواند مانند یک دریل معمولی نیاز شمارا برآورده و یک ویژگی منحصر بفردی که این محصول را متمایزو پرطرفدار کرده است نیاز نداشتن به اتصال جریان برق است که باعث راحتی بیشتر کار میشود و میتوان در همه جا از این ابزار کارآمد استفاده کرد.

معرفی برند های برتر دریل شارژی

برای پیدا کردن یک برند خوب برای خرید دریل شارژی باید با توجه به نیاز خود و ویژگی های محصول مورد نظر یک تناسب ایجاد کنیم و در این زمینه بهترین نوع را انتخاب کنیم ممکن است بهترین مدل از نظر ما با بهترین مدل از نظر دیگران متفاوت باشد هرکس باید با توجه به انتظار و توقعی که از محصول دارد بهترین گزینه خود را در بین دریل های شارژی برند های مختلف  انتخاب کند و ببیند از چه نظر یک محصول را بهترین میبیند و بر چه اساسی محصول را انتخاب میکند.

معمولا بهترین عامل و مشخصه برای انتخاب یک دریل شارژِی خوب نوع کاری  که قرار است د آن از دریل شارژی استفاده کنیم میباشد. مورد دیگری که در انتخاب دریل شارژی ممکن است کارآمد باشد استفاده از مواد با کیفیت در ساخت دریل شارژی میباشد که در کنار کیفیت موادر به کاربرده شده کیفت ساخت دریل هم بسیار مهم است و اهمیت ویژه ای دارد.

معمولا هردو مورد بستگی به کشور سازنده ی دریل شارژی دارد. محصولات و برندهای ساخته شده در کشورهای صنعتی تراز اول دنیا مانند آلمان، امریکا و ژاپن غالبا از کیفیت و طول عمر بسیار بیشتری نسبت به دیگر کشورهای تولید کننده دارند.

اکثر برندهای مختلف محصولات بسیار متنوعی با کاربرد ها و مشخصات متفاوتی به بازار عرضه کرده اند.

  • دریل شارژی بوش (BOSCH
  • دریل شارژی ادون (EDON)
  • دریل شارژی توسن (TOSAN)
  • دریل شارژی دیوالت (DEWALT)
  • دریل شارژی رونیکس (RONIX)
  • دریل شارژی باس (BOSS)
  • دریل شارژی ماکیتا (MAKITA
  • دریل شارژی میلواکی (MILWAUKEE)
  • دریل شارژی آاِگ (AEG)
  • دریل شارژی هیوندای (HYUNDAI)
  • دریل شارژی بلک اند دکر (BLACK & DECKER)
  • دریل شارژی کرون (CROWN)
  • دریل شارژی محک (MAHAK)
  • دریل شارژی کنزاکس (KENZAX)

برند های نام برده شده برند های معروف در تولید دریل های شارژی میباشند که شما میتوانید با توجه به ویژگی های محصول هربرند و نیاز خود ابزر مورد نظر خود را خریداری کنید.

 قویترین دریل شارژی

قویترین دریل شارژی

معمولا قدرت دریل های شارژی از مقدار توان موتور آنها سنجیده میشود .برای مثال برای سوراخ کردن سطوح سخت بهتر است که از دریل های شارژی با توان 18ولت و یا 36ولت و یا حتی دریل هایی که قدرت و توان موتور آنها بیشترو دارای ولتاژ بالاتری هستند استفاده کنید.

مزایای استفاده از دریل های شارژی:

دریل های شارژی به دلیل اجزای کمتری که در ساخت آنها به کار رفته است وزن کمتری نسبت به دریل های معمولی دارند

در بعضی جاها که فضا کوچک است و امکان استفاده از درسیل های بزرگ نیست دریل های شارژی گزینه های مناسبی هستند

حمل و نقل و جا به جایی این دریل ها بسیار راحت و آسان است و به راحتی درون یک جعبهکوچک جای میگیرند

هنگام استفاده از دریل های شارژی نیازیبه اتصال برق ندارید و این دریل ها بدون جریان برق و با نیروی باتری خود کارتان را سریعتر انجام میدهند.

همچنین به دلیل نداشتن سیم و جریان برق ایمنی بسیار بیشتری نسبت به دریل های معمولی دارند

دریل شارژی مکانیزم چرخشی و حرکت رو به جلو دارد. به همین علت هنگام کار با این دستگاه نیازی به اعمال فشار به دستگاه نیست.

علاوه بر محکم کردن پیچ ها، می توان از دریل شارژی برای ایجاد سوراخ های بزرگ استفاده کرد. هم چنین دریل های بی سیم قابلیت نصب مته های متفاوتی دارند که می توان با استفاده از آنها می توان سوراخ های متفاوت ایجاد کرد.

 تفاوت دریل شارژی با پیچ گوشتی

پیچگوشتی نسبت  به دریل، سرعت کمتری دارد که همین امر باعث دقت بیشتر هنگام بستن پیچ می شود، و می توان کنترل بیشتری بر دستگاه داشت و با استفاده از آن به راحتی پیچ های سفت شده را باز کرد. اما یک دریل دارای سرعت بالایی است؛ بنابراین هنگام استفاده از دریل شارژی حفظ دقت در هنگام پیچاندن پیچ دشوار است.

تفاوت دریل-شارزی با پیچ گوشتی

میتوان از این دریل ها هم به عنوان پیچ گوشتی استقاده کرد زیرا قابلیت تنظیم سرعت را دارند

تفاوت مهم و  اساسی بین این دو وسیله  سرعت حرکت پیچ به سطح و دقت سوراخکاری میباشد و همچنین  از نظر قیمت، دریل شارژی، با توجه به کاربرد های بیشتری که در حوزه صنعت دارد ، گزینه مقرون به صرفه تری خواهد بود که در کار های ببسیاری به کمک ما خواهد آمد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت صد تولز مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا