خبر خوب فناوری: ایران به قطب بین‌المللی حوزه سلامت تبدیل می‌شود

به گزارش پایگاه خبری‌امید‌رسان، رئیس پارک فناوری پردیس اظهار کرد: ما باید با همکاری وزارت صمت و وزارت بهداشت تامین مالی را به انجام برسانیم و ان‌شاءالله به یک قطب بین‌المللی برای شرکت‌های فناور حوزه سلامت در منطقه در پارک فناوری پردیس تبدیل شویم.

در این سخنان خود، مهندس مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس، به برنامه‌ها و فعالیت‌های این پارک اشاره کرد. او اعلام کرد: پارک فناوری پردیس از سال 80 در 5 برنامه 4 ساله فعالیت کرده است و از سال 1392، پارک سلامت و جایزه مصطفی ایجاد شده است.

صفاری‌نیا ادامه داد: ایجاد شهرک مسکونی نخبگان نیز در دستور کار پارک فناوری پردیس قرار گرفته است و المپیک فناوری نیز در سال آینده برگزار خواهد شد.

رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به بخش سلامت در این پارک، اظهار کرد: یکی از بخش‌های بزرگ پارک فناوری پردیس بخش سلامت است که در فازهای توسعه‌ای در فاز 1 قرار دارد. فاز 3 در حال ساخت بوده و فاز 4 نیز فاز دانشگاهی است.

وی تاکید کرد: در حوزه سلامت، بیش از یکصد شرکت فعال در زمینه دارو و تجهیزات وجود دارد که بیش از چند صد محصول تولید می‌کنند.

این شرکت‌ها به شبکه فن بازار ملی در 21 استان کشور متصل هستند و ما می‌توانیم با راه‌اندازی فن بازار حوزه سلامت، این شبکه را گسترش دهیم.

صفاری‌نیا با بیان اینکه برای تحقق این اهداف نیاز به همکاری با وزارت صمت و وزارت بهداشت وجود دارد، تصریح کرد: ما باید با کمک وزارت صمت و وزارت بهداشت تامین مالی را انجام دهیم و ان‌شاءالله به یک قطب بین‌المللی برای شرکت‌های فناور حوزه سلامت در منطقه در پارک فناوری پردیس تبدیل شویم.

امید‌رسان، رسانه امید‌بخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا