پذیرایی اعضای افتتاحیه یک تصفیه خانه با آجیل ۲۰۰ هزار تومانی

در مراسم افتتاحیه تصفیه خانه پاندای میهن که صبح امروز با حضور عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، کیومرث کلانتری مدیرکل محیط زیست استان تهران و چندی از فرمانداران و مدیران استان برگزار شد، مسئولان برگزاری برای پذیرایی از آجیل کیلویی ۲۰۰ هزار تومانی استفاده کردند.

پذیرایی با آجیل ۲۰۰ هزار تومانی در مراسم افتتاح یک تصفیه خانه + عکس

این در شرایطی است که بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در انتهای سال با مشکلات بودجه‌ای روبرو شده‌اند. از طرفی با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت خشکبار، بسیاری از هموطنان توانایی خرید آجیل را از دست داده‌اند.

پذیرایی با آجیل ۲۰۰ هزار تومانی در مراسم افتتاح یک تصفیه خانه + عکس

لازم به ذکر است؛ این جلسه به میزبانی یک شرکت خصوصی و در روز افتتاح مرکز تصفیه خانه فاضلاب این مجموعه شهرکی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان برگزار شد.

در این مراسم محسنی بندپی استاندار تهران ضمن تذکر و تاکید بر اینکه برنامه امروز وی فقط در راستای اجرایی شدن پروژه‌های مربوط به شناسایی نقاط تولید بوی بد در مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با هدف افتتاح پروژه‌های عام المنفعه در حوزه اشتغال زایی برگزار شده است، گفت: ما برای پذیرایی و محافل خاص در این مکان حاضر نشده ایم.

با اعتراض استاندار و معاون رئیس جمهور اعضای حاضر در جلسه از هیچ یک از موارد پذیرایی به عنوان میوه خاص و آجیل ۲۰۰ هزار تومانی استفاده نکردند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا